05.01.2017 10:09

Národní divadlo – konkurz (Referent marketingu, PR a obchodu Opery Národního divadla a Státní opery)

Náplň práce:
– Připravuje podklady pro výrobu propagačních materiálů (letáky, brožury, inzerce, newslettery), zadává jejich výrobu DTP studiu, kontroluje výstupy, zařizuje tisk a zodpovídá za následnou distribuci
– Pravidelně přispívá do časopisu Národní divadlo – rozhovory, články
– Zajišťuje tiskové konference s tvůrci a účinkujícími nových inscenací a významných projektů Opery Národního divadla a Státní opery
– Organizuje veřejné události typu zahájení a zakončení sezony, Vánoční setkání, Mezinárodní den divadla, Noc divadel, Evropské operní dny a další
– Zodpovídá za natáčení zkoušek, představení a koncertů třetích stran pro aktuální zpravodajství, dokumentační a propagační účely
– Tvoří audiovizuální obsah pro sociální sítě Youtube, Instagram a Facebook
– Dokládá mediální výstupy v tištěné a elektronické formě, analyzuje a prezentuje je ostatním složkám Opery ND a SO
– Spravuje operní část webové stránky Národního divadla

Požadujeme:
– vysokoškolské vzdělání
– zkušenosti z obdobné pozice minimálně 1 rok
– orientaci na detail, cit pro grafiku a reklamní texty
– kreativitu, samostatnost, naprostou spolehlivost
– schopnost dotáhnout projekt do konce, proaktivní přístup
– Zájem o oblast divadelního a hudebního umění

Nabízíme:
– pět týdnů dovolené
– příspěvek na stravování

V případě zájmu zašlete do 20.1.2017 strukturovaný životopis s motivačním dopisem
na e-mail: t.bendl@narodni-divadlo.cz.

Autor článku: Převzato z: http://www.narodni-divadlo.cz/