09.08.2016 16:49

Akademie Institutu umění: Přednáška Marketing a branding (13.10.2016, Praha)


Zveme vás na přednášku Akademie Institutu umění na téma Marketing a branding, která se uskuteční 13.10.2016 ve Studiu ALTA. Přednášet budou zkušení lektoři Tomáš Hrivnák a Radim Jung, na přednáškový blok poté naváže panelová diskuze.




Program

  • 9.00–9.30 registrace
  • 9.30–11.00 přednáška
    Tomáš Hrivnák: Základy brandingu pro kulturní a neziskové organizace
  • 11.30–13.00 přednáška
    Radim Jung: Sociální média ve službách kultury
  • 13.30–15.00 příklady z praxe, panelová diskuze, moderuje Tomáš Hrivnák

Místo konání: Studio Alta, U Výstaviště 21, Praha 7

Účastnický poplatek: 200 Kč (studenti 150 Kč)

Pro účast se registrujte ZDE


Tomáš Hrivnák: Základy brandingu pro kulturní a neziskové organizace
Značka – brand – není doménou výrobců sušenek, mobilů či aut. Dokáže významně pomoci i kulturním institucím, školám, nemocnicím či neziskovkám. Značka představuje koncentrovanou zprávu o tom, co děláte, proč a pro koho je to dobré, a co od vás má svět očekávat. Dobře postavená značka má silnou gravitaci: přitahuje ty pravé zákazníky/klienty/studenty/pacienty/diváky a inspiruje je k tomu, aby vám zůstali věrní. V přednášce se zaměříme na základní proces budování značky: od výzkumu přes strategii, design, komunikaci až po proces učení. Proč učení? Protože kvalitní značka má vždy potenciál proměnit nejen tržní poměry ve váš prospěch, ale zcela jistě promění zevnitř i vaši organizaci. Nezačneme otázkou „Jaké máte logo", ale otázkami „Kdo jste? Co děláte? Proč to má vaše zákazníky zajímat? Jak chcete změnit svět?" O tom všem je značka.
Tomáše Hrivnáka vždy fascinoval jazyk ve všech jeho podobách. Původně lingvista počátkem devadesátých let začínal jako textař v reklamní agentuře MARK/BBDO. Neměl spočátku ani vlastní stůl, a tak adaptace reklam na žvýkačky Wrigley musel psát v době, kdy ostatní odešli na oběd. Když přesvědčil, že už umí psát správně e s háčkem a vyslovovat ř, stal se na chvíli kreativním ředitelem. Přes několik dalších reklamek a vlastních firem se dostal až ke značce. Myslí si, že značka není logo, ale návod na vytváření ekosystému významů, do kterých se mají zákazníci zamilovat. Dnes má svoji vlastní malou brandingovou agenturu a s několika skvělými lidmi se snaží, aby bylo ve světě značek méně toxicity.

Radim Jung: Sociální média ve službách kultury
Přednáška na téma sociální profily kulturních společností vysvětluje, že „mít facebook" není žádná aktivita. Sociální sítě je třeba vést v kontextu celkové propagace a komunikace instituce a homogenně propojovat online a offline svět. Díky sociálním sítím mají instituce možnost rozvíjet vztah s divákem i po skončení kulturní události, a být tak v trvalém styku se svými příznivci, mohou budovat komunitu a zvětšovat veřejný zájem o svoji organizaci. Přednáška se bude věnovat také marketingu a způsobům, jak využít sociální sítě ke zvýšení prodeje vstupenek a získání nových sponzorů.
Radim Jung je spolumajitelem obsahové agentury McShakespeare. V průběhu své patnáctileté kariéry vystřídal více pozic v reklamě, marketingu a převážně public relations. Je držitelem magisterského titulu v oboru Politická komunikace z Kingston University London. Jeho oblíbeným tématem jsou veřejné kampaně, zaměřené na změnu veřejného mínění. V posledních letech Radim částečně opustil oblast vztahů s médii a zařadil do svého repertoáru více online kanálů a sociálních médií. Radim přednáší na vysokých školách v České republice a na Slovensku, bubnuje na cajon a mluví střídavě spisovně a sprostě.

Kontakt: Táňa Švehlová, Institut umění, E tana.svehlova@divadlo.cz, T 734 445 137

www.idu.cz 


Autor článku: Převzato z: culturenet.cz

Akademie Institutu umění: Přednáška Marketing a branding (13.10.2016, Praha)