04.11.2016 10:18

Mezinárodní sympozium Katedry produkce DAMU

Katedra produkce DAMU ve spolupráci s Obecním domem, CECEdu a IESL vám srdečně zve na listopadové sympozium, které se uskuteční na půdě DAMU a v Grégrovém sálu Obecního domu.

Ve dnech 4. a 7. až 9. listopadu 2016 organizuje Katedra produkce DAMU ve spolupráci s Obecním domem a CECEdu 2. ročník mezinárodního sympozia s účastí hostů z České republiky, Velké Británie, Polska a Německa. 

Sympozium je otevřené odborné veřejnosti i studentům jiných oborů, věnuje se tématu rozvoje publika a bezpečnosti. 
 

PROGRAM: 

pátek 4. 11. 2016 International Event Safety Lab, Hallerův sál, DAMU  
9.00–15.10 Série přednášek předních českých odborníků na téma Risk management a bezpečnost pri organizaci kulturních akcí
(ve spolupráci s IESL) 
Celý program: www.iesl.eu/programme-damu/ 

pondělí 7. 11. 2016
14.00–15.00 Rozvoj publika a program divadel a festivalů
Přednáška: Agnieszka Wlazel 
15.30–17.00 Panelová diskuze, moderuje Jiří Sulženko 

úterý 8. 11. 2016
14.00–15.00 Výzkum publika, jeho segmentace a marketing
Přednáška: Achim Müller
15.30–17.00 Panelová diskuze, moderuje Jaroslava Tomanová 

středa 9. 11. 2016
14.00–15.00 Participace v umění, divák nebo spoluautor? 
Přednáška: Abigail Gilmore, University of Manchester
15.30–17.00 Panelová diskuze, moderuje David Kašpar

OBSAH: 

Letošní Sympozium KP DAMU se soustředí na rozvoj publika jako jedno z hlavních současných témat kulturního managementu. Prostřednictvím spolupráce s IESL však bude sympozium v pátek 4. 11. hostit i přednášky z jiné sféry, a to z oblasti bezpečnosti pri práci. 

Pondělí 7. 11. se bude zabývat prací uměleckých ředitelů a ředitelek, kteří budou vyzváni, aby hovořili o roli publika ve vztahu k tvorbě programu. Jak přistupujeme k publiku, pro které program tvoříme? Měl by divák mluvit do práce uměleckým ředitelům? Je možné nabízet nejlepší kvalitu pro všechny? 

Téma úterního dne bude zkoumat možnosti poznávání publika. Jak můžeme pracovat s pokročilejšími formami segmentace publika pro účely marketingu? Existují někde data, která čekají na to, až je někdo interpretuje?

Středa 9. 11. bude ve znamení participace a spolupráce v kultuře a umění. Společná tvorba diváků a umělců, tzv. aktivní diváctví a komunitní práce umělců jsou častou prioritou veřejných kulturních politik různě po světě. Je tomu tak i v případě České republiky? Jaké mají umělci zkušenosti se společnou tvorbou s diváky jako spoluautory? 

To jsou otázky, na které se letošní symposium bude snažit hledat odpovědi. 

Vstup je volný. 

www.damu.cz   
www.cecedu.cz 
www.obecnidum.cz 
www.iesl.eu 


Autor článku: Převzato z: culturenet.cz