19.10.2018 08:35

Národní divadlo Brno: konkurz (referent marketingu / PR – opera)

Referent marketingu / PR (opera)

Pracovní úvazek: 1,0
Datum nástupu: 1. 12. 2018, případně dohodou
Platové zařazení dle NV č. 341/2017 Sb. v platném znění (zařazení ve 12. platové třídě, tarifní plat v závislosti na délce započitatelné praxe).

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání se zaměřením na marketing a financování v kultuře
  • anglický jazyk (úroveň B1 – B2)
  • orientace v umění
  • orientace ve fundraisingu
  • kvalitní, invenční písemný projev
  • kreativita, kultivované jednání a vystupování, odolnost vůči stresu a schopnost diplomacie, komunikativnost
  • zodpovědnost a systematičnost
  • pokročilá znalost práce s PC (znalost práce s grafickými programy výhodou)
  • základní přehled v klasické hudbě výhodou
  • praxe v oboru výhodou

Nabízíme:

  • zajímavé umělecké a kreativní prostředí v centru města Brna
  • každodenní kontakt s vrcholnými uměleckými osobnostmi
  • služební mobilní telefon a notebook
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování a další firemní benefity

První kontakt výhradně elektronickou formou!
Podmínkou je vypracování “Strategie rozvoje marketingu uměleckého souboru Janáčkovy opery Národního divadla Brno“.

Případné zájemce prosíme o zaslání „Strategie rozvoje marketingu…“ a motivačního dopisu, včetně profesního životopisu do 31. 10. 2018 na e-mail hajzlerova@ndbrno.cz

Výběrové řízení proběhne dne 7. 11. 2018 a budou na něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.

Autor článku: Převzato z: http://www.ndbrno.cz/