Národní divadlo Brno: konkurz (referent marketingu / PR – opera)
Referent marketingu / PR (opera)
Pracovní úvazek: 1,0
Datum nástupu: 1. 12. 2018, případně dohodou
Platové zařazení dle NV č. 341/2017 Sb. v platném znění (zařazení ve 12. platové třídě, tarifní plat v závislosti na délce započitatelné praxe).
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání se zaměřením na marketing a financování v kultuře
- anglický jazyk (úroveň B1 – B2)
- orientace v umění
- orientace ve fundraisingu
- kvalitní, invenční písemný projev
- kreativita, kultivované jednání a vystupování, odolnost vůči stresu a schopnost diplomacie, komunikativnost
- zodpovědnost a systematičnost
- pokročilá znalost práce s PC (znalost práce s grafickými programy výhodou)
- základní přehled v klasické hudbě výhodou
- praxe v oboru výhodou
Nabízíme:
- zajímavé umělecké a kreativní prostředí v centru města Brna
- každodenní kontakt s vrcholnými uměleckými osobnostmi
- služební mobilní telefon a notebook
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování a další firemní benefity
První kontakt výhradně elektronickou formou!
Podmínkou je vypracování “Strategie rozvoje marketingu uměleckého souboru Janáčkovy opery Národního divadla Brno“.
Případné zájemce prosíme o zaslání „Strategie rozvoje marketingu…“ a motivačního dopisu, včetně profesního životopisu do 31. 10. 2018 na e-mail hajzlerova@ndbrno.cz
Výběrové řízení proběhne dne 7. 11. 2018 a budou na něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.