02.11.2017 12:31

Národní divadlo Brno: konkurz (Referent marketingu / PR opery)

Referent marketingu / PR (opera)

Datum nástupu: 1. 12. 2017, případně dohodou
Platové zařazení dle NV č. 564/2006 Sb. v platném znění (zařazení ve 12. platové třídě, tarifní plat v závislosti na délce započitatelné praxe).

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání se zaměřením na marketing a financování v kultuře
  • anglický jazyk (úroveň B1 – B2)
  • orientace v umění
  • orientace ve fundraisingu
  • kvalitní, invenční písemný projev
  • pokročilá znalost práce s PC (znalost práce s grafickými programy výhodou)
  • kreativita, kultivované jednání a vystupování, odolnost vůči stresu a schopnost diplomacie, komunikativnost
  • zodpovědnost a systematičnost
  • praxe v oboru výhodou

Nabízíme:

  • zajímavé umělecké a kreativní prostředí v centru města
  • každodenní kontakt s vrcholnými uměleckými osobnostmi
  • služební mobilní telefon a notebook
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování a další firemní benefity

První kontakt výhradně elektronickou formou!
Podmínkou je vypracování “Strategie rozvoje marketingu uměleckého souboru Janáčkovy opery Národního divadla Brno“.
Případné zájemce prosím o zaslání „Strategie rozvoje marketingu…“ a motivačního dopisu včetně profesního životopisu do 15. 11. 2017 (na e-mail serbova@ndbrno.cz).

Výběrové řízení proběhne dne 23. 11. 2017 a budou na něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.

Autor článku: Vít Vaněk