15.11.2019 15:24

Národní divadlo: konkurz (vedoucí public relations/marketingu Opery ND a SO)

Národní divadlo přijme do Státní opery vedoucí / vedoucího public relations / marketingu Opery ND a SO.

Náplň práce:

  • komunikace s domácími i zahraničními médii za Operu;
  • budování dobrých vztahů s veřejností a médii;
  • spolupráce s vedením Opery na interní komunikaci se zaměstnanci;
  • úzká spolupráce a komunikace s obchodním a marketingovým oddělením ND a oddělením vnějších vztahů;
  • tvorba a spolupráce na krátkodobých/střednědobých PR aktivitách, obchodních a marketingových plánech;
  • zodpovědnost za veškerý obsah tiskových zpráv, časopisu, newsletteru, letáků, bannerů, inzerátů a dalších propagačních materiálů;
  • zodpovědnost za obsah a správu webových stránek a sociálních sítí, tvorba kreativního obsahu;
  • zodpovědnost za realizaci PR a marketingových aktivit Opery, včetně doprovodných programů pro diváky;
  • spolupráce na rozvoji firemní značky.

Požadujeme:

  • VŠ, VOŠ, SŠ;
  • 3 roky praxe na srovnatelné pozici;
  • zkušenosti s vedením malého týmu;
  • výbornou češtinu slovem i písmem;
  • anglický jazyk slovem i písmem min. úroveň C1 (častá verbální i písemná komunikace), další jazyk výhodou;
  • velmi dobré komunikační, prezentační a organizační schopnosti;
  • praktickou znalost MS Office a sociálních sítí;
  • znalost mediálního a kulturního prostředí (hudba a divadlo výhodou);
  • pečlivost, zodpovědnost, flexibilita a iniciativní přístup.

Nabízíme:

  • práci na plný úvazek;
  • pracovní poměr na dobu určitou - možnost prodloužení na neurčito;
  • tvůrčí a týmovou práci v kulturní oblasti;
  • řídící a zodpovědnou práci v mladém kolektivu;
  • možnost profesního růstu a seberealizace;
  • atraktivní divadelní prostředí;
  • pracoviště v centru Prahy;
  • 25 dnů dovolené;
  • příspěvek na stravování formou stravovací karty;
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění (při splnění podmínek);
  • příspěvek na sport/kulturu/volný čas (při splnění podmínek);
  • příspěvek na dovolenou (při splnění podmínek);
  • zvýhodněné vstupenky na vybraná představení.

Předpokládaný nástup 1. ledna 2020 nebo dle dohody.

Přihlášku spolu se strukturovaným životopisemmotivačním dopisem a vypracovanou stručnou PR strategií na téma
„Státní opera se otevírá mladému publiku do 30 let“ v rozsahu max. 1 x A4 strany zasílejte na adresu Andrea Savane
| e-mail: a.savane@narodni-divadlo.cz do 29. 11. 2019.

Konkurzní pohovory s vybranými uchazeči budou probíhat v týdnu od 2. 12. 2019.

Autor článku: Jana Hubičková