Workshop digitálního marketingu a tvorby obsahu pro sociální sítě
Tentokrát pro umělce žánru nový cirkus, nonverbální, fyzické a pohybové divadlo
Jak zůstat v kontaktu s publikem? Jak využít digitální prostor k propagaci živého umění? Jak citlivě spojit svět umělecké tvorby a nutné komerční prezentace? Jak v omezeném čase efektivně předat informace o představení či vizi?
Najít odpovědi na tyto otázky nemusí být úplně jednoduché. Proto jsme pro vás připravili školení pod vedením odborných lektorů, kteří se tomuto tématu věnují a naučí vás, jak o digitálním prostoru přemýšlet. A jak se úspěšně prezentovat.
Proč se přihlásit?
- Naučíte se, jak efektivně pro své záměry využívat sociální sítě.
- Vyzkoušíte si sami vytvořit kvalitní obsah pro digitální propagaci.
- Získáte od lektorů konzultace obsahu a zpětnou vazbu na osobní i digitální prezentaci.
- Po absolvování workshopu budete mít hotový finální digitální formát pro využití na svých sociálních sítích.
- Váš výstup navíc zveřejníme na kanálech PerfomCzech, který propaguje česká scénická umění po celém světě.
Školení proběhne formou webináře a je rozděleno do tří částí:
22. 6. 10:00 - 12:00 / Digitální marketing v novém cirkuse a nonverbálním divadle
V rámci první části si vysvětlíme princip self managementu umělců v rámci digitálního veřejného prostoru, roli sociálních sítí v kontextu budování povědomí o umělecké tvorbě. Získáte návod na kondenzaci prezentace v reálném i digitálním formátu. Řekneme si také hlavní zásady, jak svou mediální strategii verbálně prezentovat.
23. 6. 10:00 - 12:00 / Dobrý obsah se propaguje sám
Ve druhé části získáte inspiraci, tipy i triky na to, jak vytvořit dobrý obsah, který ožije v digitálním prostředí díky sociálním sítím. Vybavíme vás know-how, jak jednoduše a efektivně praktický úkol v podobě tvorby digitálního formátu splnit. Bude zde prostor společně téma probrat, sdílet a zodpovědět dotazy.
28.6. a 29.6. 10:00 - 13:00 / Osobní konzultace, koučink a feedback na Vámi vytvořený obsah
V závěrečné části budete mít za úkol v angličtině v několika minutách prezentovat svůj záměr a vytvořený digitální formát. Na místě dostanete feedback a další podněty od lektorů.
Další informace
- Podmínkou pro absolvování školení je povinné zhlédnutí webináře “Jednoduchý průvodce digitálním marketingem pro divadla a kulturní instituce” a vyplnění jednoduchého úkolu.
- Tento díl vzdělávacího cyklu je určen pro profesionální umělce působící v oboru nového cirkusu, nonverbálního, pohybového a fyzického divadla
- Kapacita je 10 osob.
- Školení je zdarma.
- Setkání se uskuteční na platformě ZOOM.
- K přihlášce je třeba přiložit profesní CV a lze ji podat nejpozději do 8.6.2021 ZDE
- Výsledky budou oznámeny 15.6.
Lektoři:
Lukáš Rýdl
Lukáš Rýdl řídí marketing legendy českého streetwearu Queens. Je zodpovědný za návrhy komunikačních postupů vedoucích ke skvělé zákaznické zkušenosti. Před svým působením v Queens získal zkušenosti na lokální i mezinárodní úrovni v agenturách jako je Mark BBDO, kde byl zodpovědný za digitální divizi či řídil značku iPrima.cz, patřící do rodiny televizních brandů FTV Prima. Již 12 let se věnuje lektorské a konzultační činnosti pro veřejnost a připravuje specializované vzdělávací akce pro korporátní sektor. Od společnosti Google Lukáš získal certifikát Trusted Digital Media Advisor a absolvoval jejich dvouletý Agency Leadership Program.
Lucie Hayashi
Lucie Hayashi vystudovala magisterské a doktorské studium taneční vědy na HAMU a japonská studia na Filozofické fakultě UK. Je zakladatelkou a redaktorkou Tanečních aktualit, pracuje jako asistentka režie Opery Národního divadla v Praze a vedoucí katedry tance HAMU. Je členkou grantových komisí Ministerstva kultury ČR a řady dramaturgických rad kulturních institucí. Kromě taneční publicistiky, PR a produkce se věnuje antropologickému výzkumu japonského tance a taneční kulturní politice, pravidelně přednáší na mezinárodních konferencích a publikuje odborné studie. Choreograficky spolupracuje na inscenacích japonského divadla, přednáší o japonském tanci a vyučuje základy tanečního managementu a produkce.
Ewan McLaren
Ewan McLaren je autor, dramaturg, a produkční. Od r. 1992 se podílí na rozvoji české nezávislé divadelní scény různými způsoby. Pracoval sedmnáct let v řadě českých divadlech jako režisér na volné noze. S M. Bambuškem vytvořil pětiletý cyklus Cesty energie, divadelní site-specific projekt o historii energetických zdrojů. Jako jeden z kurátorů a hlavních organizátorů se podílel na evropském projektu Identity.Move!, výzkumné platformě pro současný tanec. Působil osm let jako umělecký ředitel divadla Alfred ve dvoře a je v současné době dramaturg pražského Bazaar Festivalu.