11.01.2021 09:20

Divadlo Bez zábradlí: konkurz (vedoucí produkce)

Pražské Divadlo Bez zábradlí hledá kolegyni/kolegu na pozici vedoucí/ho produkce.

Rádi mezi sebou uvítáme iniciativní, kreativní a cílevědomou osobnost, která kromě klasických produkčních povinností (ferman, zájezdy) vlastními nápady a schopnostmi přispěje k rozvoji pražského divadelnictví. Do post-covidové sezóny hodláme nastoupit s plnou vervou, novými představeními i nápady a bohatým doprovodným programem, který divadlo ještě více otevře pražské veřejnosti. Chceme proto do svého týmu někoho, kdo od zaměstnání neočekává jenom pobyt v kanceláři od – do, ale kdo chce prosadit a realizovat vlastní nápady na kulturní i nekulturní akce, na které budou všichni Pražáci i Nepražáci rádi vzpomínat. Hledáme někoho, kdo nebude jenom plnit zadání, ale s kým budeme na programu a budoucnosti Divadla Bez zábradlí spolupracovat a společně se těšit na naplánované projekty.

Pracovní náplň: 

  • Každodenní divadelní provoz (ferman, komunikace s umělci a partnery, plynulý chod divadla).
  • Produkce a organizace hlavního i doprovodného programu.
  • Marketing.

Požadavky: 

  • Samostatnost, spolehlivost, iniciativa, kreativita, komunikativnost a schopnost dotáhnout nápady k jejich realizaci.
  • Znalost práce na PC
.
  • Znalost anglického jazyka.

Nabízíme: 

  • Zaměstnanecký pracovní poměr na plný úvazek.
  • Práci v centru Prahy.
  • 
Prostor pro seberealizaci.
  • Neobvyklý pracovní kolektiv.
  • Atraktivní platové ohodnocení.
  • Zaměstnanecké benefity
.
  • Nástup: únor 2021 nebo dle dohody.

Přihlášky s motivačním dopisem, strukturovaným životopisem a vypracovaným úkolem (viz níže) zasílejte na e-mailovou adresu josef.hermanek@bezzabradli.cz. Vybraní kandidáti obdrží pozvánku k pohovoru.

Úkol:
Vyberte si jeden z úkolů, maximální rozsah je jedna strana A4.
a) Vyberte si jedno představení z našeho repertoáru (současného nebo budoucího) a stručně navrhněte jeho marketingovou strategii.
b) Podívejte se na některá významná kulturní výročí v sezoně 2021/2022 a k jednomu z nich navrhněte doprovodný program. Danou akci stručně popište, uveďte, co je jejím cílem, komu je určena, jak cílovou skupinu oslovíte a sepište produkční rozvahu její realizace.

Kontakt: josef.hermanek@bezzabradli.cz

Autor článku: Převzato z: https://www.culturenet.cz/