31.05.2022 11:35

Divadlo Hybernia – konkurz (obchodní referent/ka a asistent/ka marketingu)

Divadlo Hybernia hledá nového kolegu pro dlouhodobou spolupráci na pozici obchodního referenta/ku a asistenta/ku marketingu pro koordinaci a prodej vstupenek.

Popis pracovní pozice:

  • prodej vstupenek představení
  • prodej a administrace pronájmů
  • administrace webových stránek
  • administrace sociálních sítí
  • koordinace pokladny divadla
  • administrativní činnost
  • zajištění účetních podkladů
  • koordinace informací
  • komunikace a práce s klienty a obchodními partnery
  • koordinace reklamní podpory a dohled na její plnění

Požadavky:

  • zkušenost s prací s prodejními portály výhodou
  • smysl pro dodržování termínů, věcnou správnost, zodpovědnost, svědomitost, pečlivost, flexibilita
  • znalost práce na PC – Word, Excel
  • angličtina na komunikativní úrovni

Nabízíme:

  • zajímavou práci pro kulturní organizaci
  • časovou flexibilitu
  • práci na ŽL
  • Odměnu ve výši 40 000 Kč a provize z prodeje ve výši 10 000 až 15 000 Kč měsíčně dle dovednosti

V případě Vašeho zájmu o danou pozici se budeme těšit na Váš strukturovaný profesní životopis v českém jazyce, který prosím pošlete na e-mailovou adresu info@hybernia.eu nejpozději do 13. 6. 2022.

Poskytnutím osobních údajů obsažených ve Vašem životopise dáváte Hybernia a.s. souhlas pro jejich zpracování a uchování ve své personální databázi. Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu poskytnuté třetí straně. Poskytnutí údajů je dobrovolné, souhlas s jejich zpracováním a uchováním můžete kdykoliv odvolat.

Autor článku: převzato z: https://www.culturenet.cz/