Divadlo Hybernia – konkurz (obchodní referent/ka a asistent/ka marketingu)
Divadlo Hybernia hledá nového kolegu pro dlouhodobou spolupráci na pozici obchodního referenta/ku a asistenta/ku marketingu pro koordinaci a prodej vstupenek.
Popis pracovní pozice:
- prodej vstupenek představení
- prodej a administrace pronájmů
- administrace webových stránek
- administrace sociálních sítí
- koordinace pokladny divadla
- administrativní činnost
- zajištění účetních podkladů
- koordinace informací
- komunikace a práce s klienty a obchodními partnery
- koordinace reklamní podpory a dohled na její plnění
Požadavky:
- zkušenost s prací s prodejními portály výhodou
- smysl pro dodržování termínů, věcnou správnost, zodpovědnost, svědomitost, pečlivost, flexibilita
- znalost práce na PC – Word, Excel
- angličtina na komunikativní úrovni
Nabízíme:
- zajímavou práci pro kulturní organizaci
- časovou flexibilitu
- práci na ŽL
- Odměnu ve výši 40 000 Kč a provize z prodeje ve výši 10 000 až 15 000 Kč měsíčně dle dovednosti
V případě Vašeho zájmu o danou pozici se budeme těšit na Váš strukturovaný profesní životopis v českém jazyce, který prosím pošlete na e-mailovou adresu info@hybernia.eu nejpozději do 13. 6. 2022.
Poskytnutím osobních údajů obsažených ve Vašem životopise dáváte Hybernia a.s. souhlas pro jejich zpracování a uchování ve své personální databázi. Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu poskytnuté třetí straně. Poskytnutí údajů je dobrovolné, souhlas s jejich zpracováním a uchováním můžete kdykoliv odvolat.