14.01.2008 00:00

Mostecké divadlo natáčí klip, chce přilákat i mladé diváky

Most 14. ledna (ČTK) - Soubor činohry Městského divadla v Mostě natáčí v těchto dnech propagační klip. Představí se v něm všichni členové činohry. Historicky první reklamní spot divadla bude k vidění na jeho webové stránce, v regionálních televizích a při prezentačních akcích. Jeho cílem je ale také ukázat divadlo v jiném světle, a ne tak vážně, což by mohlo oslovit zejména mladé diváky, řekla dnes ČTK Ivana Bonaventurová z oddělení propagace divadla.

Termín dokončení klipu je konec ledna, režie se ujal Martin Studecký. "Působil v místní regionální televizi a platí za odborníka. Navazuje na úspěšnou spolupráci s divadlem. Je už autorem videoprojekce k dokumentární revue o osudech skladatele, cestovatele a dobrodruha Eduarda Ingriše či filmových titulků k muzikálu Sugar (Někdo to rád horké)," uvedla Bonaventurová.

Dramaturgický plán počítá letos se sedmi premiérami, což je stejný počet jako loni.

Město vyčleňuje ročně na provoz divadla, kde působí na 140 lidí, kolem 32 milionů korun. Dalších asi deset milionů korun získává divadlo z tržeb ze vstupného a pronájmů. Příspěvek získává jako profesionální scéna i od Ústeckého kraje, letos je to milion korun. Divadlo se v roce 2005 transformovalo z příspěvkové organizace na obchodní společnost.

Původní sídlo mosteckého divadla ustoupilo společně s celým historickým jádrem města těžbě uhlí. Před otevřením moderní budovy v roce 1985 působil činoherní soubor v objektu loutkoherecké scény Divadlo rozmanitostí, která je součástí Městského divadla.

fkj snm

Autor článku: ČTK