27.10.2021 13:18

Národní divadlo: konkurz (editor/editorka webu ND)

Národní divadlo přijme do oddělení marketingu editora/editorku webu ND.

Náplň práce:

  • vytváření a správa stránek webu ND;
  • koordinace rozvoje s webmasterem (struktura, design…);
  • v koordinaci s PR souborů a dalšími složkami ND zodpovědnost za obsah webu;
  • tvorba a komunikace obsahu v dalších elektronických médiích ND (obrazovky, TV-CLV, LED panely);
  • správa vzorových dokumentů ND dle grafického manuálu ND;
  • monitoring tisku;
  • spolupráce na projektech marketingu (eventy, mimodivadelní akce, příprava veřejných zakázek);
  • podpora marketingu ND.

Požadujeme:

  • min. 2 roky praxe s prací v redakčním systému správy webu;
  • schopnost práce s texty v českém i anglickém jazyce;
  • základní znalosti s úpravou fotografií;
  • dobrou orientaci v práci s Microsoft Office;
  • znalost práce s programy After Effect a  InDesign výhodou;
  • dobré komunikační a koordinační dovednosti, časová flexibilita.

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou (první rok na dobu určitou);
  • atraktivní divadelní prostředí na pracovišti v centru Prahy;
  • příspěvek na stravování formou stravovací karty;
  • dovolená v rozsahu 5 týdnů;
  • příspěvek na penzijní, životní pojištění, dovolenou, kulturu a sport (při splnění podmínek);
  • zvýhodněné vstupenky na vybraná představení;
  • zvýhodněnou cenu pro čerpání MultiSport karet;
  • zvýhodněné vstupenky na vybraná představení.

Nástup: možný ihned.

Strukturovaný dopis s motivačním dopisem zasílejte Heleně Vonkové – vedoucí oddělení marketingu do 7. listopadu 2021.

Uchazeči, kteří projdou prvním kolem výběrového řízení, budou vyzváni k osobní schůzce.

Autor článku: Jana Hubičková