Národní divadlo: konkurz (editor/editorka webu ND)
Národní divadlo přijme do oddělení marketingu editora/editorku webu ND.
Náplň práce:
- vytváření a správa stránek webu ND;
- koordinace rozvoje s webmasterem (struktura, design…);
- v koordinaci s PR souborů a dalšími složkami ND zodpovědnost za obsah webu;
- tvorba a komunikace obsahu v dalších elektronických médiích ND (obrazovky, TV-CLV, LED panely);
- správa vzorových dokumentů ND dle grafického manuálu ND;
- monitoring tisku;
- spolupráce na projektech marketingu (eventy, mimodivadelní akce, příprava veřejných zakázek);
- podpora marketingu ND.
Požadujeme:
- min. 2 roky praxe s prací v redakčním systému správy webu;
- schopnost práce s texty v českém i anglickém jazyce;
- základní znalosti s úpravou fotografií;
- dobrou orientaci v práci s Microsoft Office;
- znalost práce s programy After Effect a InDesign výhodou;
- dobré komunikační a koordinační dovednosti, časová flexibilita.
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou (první rok na dobu určitou);
- atraktivní divadelní prostředí na pracovišti v centru Prahy;
- příspěvek na stravování formou stravovací karty;
- dovolená v rozsahu 5 týdnů;
- příspěvek na penzijní, životní pojištění, dovolenou, kulturu a sport (při splnění podmínek);
- zvýhodněné vstupenky na vybraná představení;
- zvýhodněnou cenu pro čerpání MultiSport karet;
- zvýhodněné vstupenky na vybraná představení.
Nástup: možný ihned.
Strukturovaný dopis s motivačním dopisem zasílejte Heleně Vonkové – vedoucí oddělení marketingu do 7. listopadu 2021.
Uchazeči, kteří projdou prvním kolem výběrového řízení, budou vyzváni k osobní schůzce.