02.07.2021 08:26

Národní divadlo: konkurz (manažer/ka pro zákazníky Oddělení hromadného prodeje)

Národní divadlo přijme do Oddělení hromadného prodeje Obchodního odboru manažera/manažerku pro firemní zákazníky.  

Náplň práce:

  • péče o současné klienty, aktivní vyhledávání a oslovování nových prodejních partnerů, a to zejména subjekty v neziskovém sektoru a municipality;
  • rozvoj regionální spolupráce, zejména se subjekty státní správy a jinými institucemi;
  • rezervuje vstupenky, zpracovává hromadné objednávky vstupenek a zboží včetně fakturace ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení hromadného prodeje;
  • komunikuje s diváky, telefonicky i písemně;
  • spolupracuje na tvorbě akcí na podporu prodeje a následně je realizuje;
  • ve spolupráci s ostatními pracovníky obchodního odboru ND, s uměleckými správami, oddělením marketingu, tiskovým mluvčím ND marketingově podporuje prodej;
  • podílí se na vyřizování agendy spojené s vybranými smluvními prodejními partnery a prodejci vstupenek;
  • spolupracuje na projektech související s obchodními aktivitami a e-shopem ND;

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání (ekonomické vzdělání výhodou);
  • praxi v marketingu a obchodu (2 roky);
  • anglický jazyk slovem i písmem min. úroveň B2;
  • týmový duch a zároveň odvaha vést věci samostatně;
  • prezentační dovednosti a komunikativnost;
  • orientace v klientele v neziskovém sektoru a ve státní správě výhodou;
  • výhodou zájem o divadlo a kulturní dění.

 Nabízíme:

  • práci na plný úvazek;
  • pracovní poměr na dobu určitou – možnost prodloužení na neurčito;
  • atraktivní divadelní prostředí v centru Prahy;
  • příspěvek na stravování formou stravovací karty;
  • zvýhodněné vstupenky na vybraná představení.

Nástup: 1. 9. 2021

V případě zájmu neváhejte s odpovědí a zašlete životopis (v ČJ i AJ) a motivační dopis na e-mail: k.belohlavkova@narodni-divadlo.cz.

Autor článku: Převzato z: https://www.narodni-divadlo.cz/