Národní divadlo: konkurz (manažer/ka pro zákazníky Oddělení hromadného prodeje)
Národní divadlo přijme do Oddělení hromadného prodeje Obchodního odboru manažera/manažerku pro firemní zákazníky.
Náplň práce:
- péče o současné klienty, aktivní vyhledávání a oslovování nových prodejních partnerů, a to zejména subjekty v neziskovém sektoru a municipality;
- rozvoj regionální spolupráce, zejména se subjekty státní správy a jinými institucemi;
- rezervuje vstupenky, zpracovává hromadné objednávky vstupenek a zboží včetně fakturace ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení hromadného prodeje;
- komunikuje s diváky, telefonicky i písemně;
- spolupracuje na tvorbě akcí na podporu prodeje a následně je realizuje;
- ve spolupráci s ostatními pracovníky obchodního odboru ND, s uměleckými správami, oddělením marketingu, tiskovým mluvčím ND marketingově podporuje prodej;
- podílí se na vyřizování agendy spojené s vybranými smluvními prodejními partnery a prodejci vstupenek;
- spolupracuje na projektech související s obchodními aktivitami a e-shopem ND;
Požadujeme:
- VŠ vzdělání (ekonomické vzdělání výhodou);
- praxi v marketingu a obchodu (2 roky);
- anglický jazyk slovem i písmem min. úroveň B2;
- týmový duch a zároveň odvaha vést věci samostatně;
- prezentační dovednosti a komunikativnost;
- orientace v klientele v neziskovém sektoru a ve státní správě výhodou;
- výhodou zájem o divadlo a kulturní dění.
Nabízíme:
- práci na plný úvazek;
- pracovní poměr na dobu určitou – možnost prodloužení na neurčito;
- atraktivní divadelní prostředí v centru Prahy;
- příspěvek na stravování formou stravovací karty;
- zvýhodněné vstupenky na vybraná představení.
Nástup: 1. 9. 2021
V případě zájmu neváhejte s odpovědí a zašlete životopis (v ČJ i AJ) a motivační dopis na e-mail: k.belohlavkova@narodni-divadlo.cz.