11.05.2023 11:23

Národní divadlo: konkurz (Online specialista/specialistka v oddělení marketingu)

Národní divadlo přijme do oddělení marketingu Národního divadla Online specialistu/specialistku.

Chceš se stát součástí skvělého týmu profesionálů v oddělení marketingu? Právě obsazujeme novou pozici Online specialisty/specialistky.

Náplň práce

  • optimalizace PPC kampaní; řešení kompletního procesu online kampaní:
  • plánování, nastavení, implementace, optimalizace, analýza a reportování;
  • stylizování textů pro online kampaně;
  • sledování a monitoring kampaní z partnerských smluv;
  • vyhledávání vhodných online formátů s ohledem na specifické potřeby souborů a ostatních odborů ND a v souladu s mediálním plánem marketingu;
  • monitorování konkurence na trhu.

Požadujeme:

  • znalost práce v Google Ads, Facebook Ads, Sklik, FB Manager, Google Analytics;
  • znalost reklamních online formátů (bannery, videa, remarketing);
  • znalost grafických programů a programů na úpravy fotografií a videí.

Nabízíme

  • práci na plný pracovní úvazek;
  • pracovní poměr na dobu neurčitou (1. rok na dobu určitou);
  • atraktivní divadelní prostředí;
  • pracoviště v centru Prahy;
  • 5 týdnů dovolené;
  • příspěvek na stravování formou stravovací karty;
  • zvýhodněnou cenu pro čerpání MultiSport karet;
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění (při splnění podmínek);
  • příspěvek na sport/kulturu/volný čas (při splnění podmínek);
  • příspěvek na dovolenou (při splnění podmínek);
  • zvýhodněné vstupenky na vybraná představení.

Předpokládaný nástup: září 2023

Neváhej s odpovědí a zašli strukturovaný životopis s motivačním dopisem paní Heleně Vonkové – vedoucí oddělení marketingu na e-mail: h.vonkova@narodni-divadlo.cz do 22. května 2023. Do předmětu e-mailu uveďte: Online specialista/specialistka.

Uchazeči, kteří projdou prvním kolem výběrového řízení, budou vyzváni k osobní schůzce.

 

Autor článku: Jana Hubičková