Národní divadlo: konkurz (Online specialista/specialistka v oddělení marketingu)
Národní divadlo přijme do oddělení marketingu Národního divadla Online specialistu/specialistku.
Chceš se stát součástí skvělého týmu profesionálů v oddělení marketingu? Právě obsazujeme novou pozici Online specialisty/specialistky.
Náplň práce
- optimalizace PPC kampaní; řešení kompletního procesu online kampaní:
- plánování, nastavení, implementace, optimalizace, analýza a reportování;
- stylizování textů pro online kampaně;
- sledování a monitoring kampaní z partnerských smluv;
- vyhledávání vhodných online formátů s ohledem na specifické potřeby souborů a ostatních odborů ND a v souladu s mediálním plánem marketingu;
- monitorování konkurence na trhu.
Požadujeme:
- znalost práce v Google Ads, Facebook Ads, Sklik, FB Manager, Google Analytics;
- znalost reklamních online formátů (bannery, videa, remarketing);
- znalost grafických programů a programů na úpravy fotografií a videí.
Nabízíme
- práci na plný pracovní úvazek;
- pracovní poměr na dobu neurčitou (1. rok na dobu určitou);
- atraktivní divadelní prostředí;
- pracoviště v centru Prahy;
- 5 týdnů dovolené;
- příspěvek na stravování formou stravovací karty;
- zvýhodněnou cenu pro čerpání MultiSport karet;
- příspěvek na penzijní a životní pojištění (při splnění podmínek);
- příspěvek na sport/kulturu/volný čas (při splnění podmínek);
- příspěvek na dovolenou (při splnění podmínek);
- zvýhodněné vstupenky na vybraná představení.
Předpokládaný nástup: září 2023
Neváhej s odpovědí a zašli strukturovaný životopis s motivačním dopisem paní Heleně Vonkové – vedoucí oddělení marketingu na e-mail: h.vonkova@narodni-divadlo.cz do 22. května 2023. Do předmětu e-mailu uveďte: Online specialista/specialistka.
Uchazeči, kteří projdou prvním kolem výběrového řízení, budou vyzváni k osobní schůzce.