17.12.2003 00:00

Seminář na téma nové marketingové postupy v oblasti muzejnictví, kulturního dědictví a performing arts

V termínu od 22. do 24. ledna 2004 pořádá Fondazione Fitzcarraldo v Turínu seminář na téma nové marketingové postupy v oblasti muzejnictví, kulturního dědictví a performing arts, který povedou přední mezinárodní experti François Colbert (autor knihy Marketing for Heritage and the Performing Arts přeložené do sedmi jazyků, profesor marketingu na École des Hautes Études Commerciales (HEC) v Montrealu) a Neil Kotler (spoluautor publikace Marketing for Museums, spolu s bratrem Philipem je jedním z vrcholných manažerů Smithsonian Institution of Washington D.C.). Workshop je adresován manažerům a administrátorům pracujícím v oblasti muzejnictví a kulturního dědictví a umění vůbec, dále pak pracovníkům markentingu a PR organizujícím kulturní projekty a výstavy, marketingovým expertům a konzultantům a vědcům. Účastnický poplatek činí 900 euro. Přihlášky jsou přijímány do 9. Ledna 2004.
Informace: Fondazione Fitzcarraldo, Manuela Mondino , tel.: +39 11 5683365, fax: +39 11 503361 , e-mail:
manuela.mondino@fitzcarraldo.it, www.fitzcarraldo.it

Autor článku: redakce