Taneční soutěž v Japonsku
Přinášíme nformace o 5. ročníku mezinárodní soutěže v klasickém baletu a moderním tanci, která se koná ve dnech 9. -17. července 2005 v japonském Aichi. Soutěže se mohou zúčastnit tanečníci ve věku 15 až 28 let (tanečníci ve věku 19 až 28 let musí být členy profesních souborů). Zájemci v klasickém baletu musí nastudovat povinný repertoár v předepsané choreografii (viz níže). Pro moderní balet se jedná o desetiminutovou nahrávku volné choregrafie. Organizátoři soutěže přijímají přihlášky s přílohami (včetně videonahrávky) do 10. ledna 2005 na adresu:
The 5th Japan International Ballet and Modern Dance Competition Secretariat /
c/o Tokai Televison Broadcasting Co., Ltd.
1-14-27, Higashi-Sakura, Higashi-ku, Nagoya, Aichi 461 - 8501
Japan
informační e-mail: english@japanibc.com web: www.japanibc.com.
Účastníkům, kteří se dostanou do semifinále, nabízejí organizátoři částečné hrazení pobytu. Podrobné informace o soutěži jsou rovněž k dispozici na www.japanibc.com. Základní údaje budou zveřejněny rovněž na stránkách Akademické informační agentury Domu zahraničních služeb MŠMT (www.dzs.cz). Brožura je k okopírování v Divadelním ústavu u Ladislav Čumby, tel. 224 809 107, mail ladislav.cumba@divadlo.cz.
Materiál pro video nahrávky z klas. baletu (musí být v uvedené choregrafii):
skladatel/balet
choreografie
Adam Giselle Perrot / CoralliVariation, Giselle, Act 1 Pas de deux, Act I Pas de deux, Act II
(Minkus / Drigo) Le Corsaire Mazilier / Petipa
Pas de deux
Asafiev / The Flames of Paris Vainonen
Pas de deux
Chopin / Les Sylphides Fokine
(Chopiniana)
Waltz No.7 Pas de deux
Mazurka
Prelude
Waltz (female)
Delibes / Coppelia St. Leon
Pas de deux, Swanilda & Franz, Act III Wedding
Glazunov / Raymonda Petipa
Pas de deux, Act III
Helsted / Flower Festival in Genzano Bournonville
Pas de deux
Hertel La Fille Mal Gardee Nijinska / Roma
Pas de deux, Lisa & Colin, Act II
Lowenskjold / La Sylphide Bournonville
Variations, Act II 06 JAPAN IBC
Minkus / La Bayadere Petipa
Pas de deux, Nikia & Solor, Act III Variations 01 the Shades, Act III
(each variation to be performed as a separate number)
Don Quixote
Pas de deux, Act IV Paquita Variations
Bournonvile
Variations
Kermesse/ Bruge
Pas de deux
Pugni / La Esmeralda Perrot / Beriosov / Pas de deux Vaganova
Tchaikovsky / Swan Lake /Ivanov / Petipa
Pas de deux, Act III
The Sleeping Beauty / Petipa
Variation
Lilac / Fairy
Prologue Variation, Aurora, Act I
Pas de deux, Blue Bird, Act III
Pas de deux, Wedding / Aurora & Prince, Act III
Nutcracker / Ivanov
Variations
Pas de deux, Act II
* SalD dancers may select variations from any of the pas de deux listed on the repertoire.
* Choreography should be adhere as closely as possible to the original. If choreography is a!terec competitors must get approva! from the Executive Committee, indicating on the application fom whose it is: i.e., Takashi Iijima after Petipa, etc.