13.02.2020 13:58

TIC BRNO: konkurz (marketingový manažer/ka Brna – města hudby a Janáčkova Brna)

Pojďte nabídnout svoje schopnosti, zkušenosti, kreativitu pro atraktivní a efektivní komunikaci města, které má co nabídnout svým obyvatelům i návštěvníkům. Máme pro vás práci v (duchem) mladém, akčním týmu, v centru Brna v blízkosti pověstného brněnského draka.

  • Brno – město hudby (členství Brna v mezinárodní síti kreativních měst UNESCO)
  • Janáčkovo Brno (propagace LJ/propagace Brna prostřednictvím LJ)

Hlavními úkoly manažera bude realizace aktivit, jejichž cílem je dlouhodobá podpora značky Brno – město hudby, potažmo Janáčkovo Brno, a to v Brně, v regionu, v rámci republiky i v zahraničí, stejně jako možnost podílet se na rozvoji strategie práce se značkou. Dlouhodobým cílem je budování image destinace jako významného hudebního centra a místa spojeného s Leošem Janáčkem, prostřednictvím brandingu stejně jako produkcí konkrétních akcí a aktivit v rámci hudební kultury města (fenomény, osobnosti, akce, produkty).

ČÍM SE ZABÝVÁ MARKETINGOVÝ MANAŽER BRNA – MĚSTA HUDBY

  • koordinuje a zajišťuje komplexní marketingovou agendu ke svěřeným projektům včetně produkce a administrativy;
  • navrhuje a zajišťuje propagaci na úrovni regionální, celostátní a zahraniční;
  • je zodpovědný za implementaci strategie značky Brno – město hudby UNESCO a Janáčkovo Brno a podílí se na jejich rozvoji;
  • zajišťuje propagaci členství jako součást marketingu města Brna, TIC BRNO a dalších brněnských institucí ve spolupráci s nimi;
  • koordinuje a zajišťuje aktivity spojené s propagací osobnosti Leoše Janáčka a jeho souvislost s Brnem (včetně propagace během festivalu Janáček Brno);
  • spoluvytváří textové, grafické a vizuální podklady pro kampaně a propagační materiály;
  • aktivně ve spolupráci s TIC BRNO komunikuje s médii – regionálními, celostátními a zahraničními, lifestylového, zpravodajského i odborného charakteru;
  • je součástí marketingového týmu TIC BRNO a úzce spolupracuje s hlavním koordinátorem projektu Brno, město hudby UNESCO a projektu Janáčkovo Brno

CO JE PRO NÁS DŮLEŽITÉ:

  • výborné komunikační dovednosti (slovem i písmem), schopnost vést jednání
  • výborné organizační schopnosti
  • zkušenosti v oblasti produkce, marketingu a projektového řízení
  • orientace v kultuře, zejména v oblasti hudby, vztah k Brnu výhodou
  • orientace na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost
  • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
  • snášenlivost vůči administrativě a stresu

CO NABÍZÍME:

  • atraktivní práci v úspěšné městské organizaci
  • zajímavé finanční ohodnocení (11. platová třída dle platné legislativy, v rozpětí 22 980 Kč až 33 790 Kč dle délky praxe), osobní příplatek po zapracování
  • stabilní zaměstnání s dlouhodobou perspektivou
  • příležitost k osobnímu rozvoji, možnost být v centru dění
  • možnost podílet se na úspěšném a zajímavém projektu
  • možnost samostatné, zodpovědné a odborné práce v oblasti hudby, managementu a marketingu
  • přátelské pracovní prostředí s neformální a tvůrčí atmosférou
  • flexibilní pracovní dobu
  • široký balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, 5 sick-days, stravenky, jazykové kurzy na pracovišti, školení dle vlastního výběru a zaměření, mobilní telefon, notebook, možnost používat služební automobil pro pracovní účely)
  • zvýhodněný vstup na akce pořádané TIC BRNO a do Kina Art
  • pracoviště v historickém centru Brna

Autor článku: Převzato z: https://culturenet.cz/