Mezinárodní hudební festival Český Krumlov: konkurz (Senior Marketing Manager)
MHF Český Krumlov hledá do týmu nového kolegu na pozici Senior Marketing Manager.
MHF Český Krumlov patří mezi nejprestižnější hudební festivaly v České republice. Za 28 let svého trvání krumlovský festival realizoval 526 koncertů a představení, v rámci kterých účinkovalo více než 12 tisíc umělců ze 40 zemí světa. Na festivalových jevištích vystoupily takové osobnosti světové hudby, jakými jsou například Plácido Domingo, Jonas Kaufmann, Renée Fleming a další.
Lokalita: Praha
Úvazek: full-time
Na jakou práci se můžeš těšit?
- vytváření marketingových strategií, kampaní
 - správa marketingových rozpočtů a jejich čerpání
 - vytváření barterových obchodů – mediálních partnerství a uzavírání mediálních smluv
 - příprava marketingových materiálů/prezentací
 - zvyšování povědomí o značce MHF ČK v ČR a v zahraničí – brand awareness
 - komunikace s partnery a kooperace se členy týmu, zejména se specialisty jednotlivých oblastí a kreativci
 - koordinace grafických návrhů, webu, sociálních sítí, PR
 - produkční zajištění propagace festivalu a partnerů v rámci města Český Krumlov během konání festivalu
 
Rádi bychom do týmu kolegu/kolegyni, který/á má:
- několikaleté prokazatelné zkušenosti v marketingu
 - povědomí o moderních marketingových platformách a nástrojích
 - pokročilou znalost MS Office, GSuite ad.
 - schopnost sestavení rozpočtů zohledňující jednotlivé marketingové kanály
 - všeobecný přehled o kultuře a zpravodajství
 - dobrou znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (B2, C1) (styk se zahraničními umělci, producenty, přeshraniční spolupráce,…) další jazyk výhodou.
 - řidičský průkaz typu B, aktivní řidič
 - analytické myšlení a schopnosti (Google Analytics, tvorba dotazníků, stanovení cen vstupenek na základě analýzy prodejů, statistika návštěvnosti…)
 - grafické cítění
 - přístup k marketingu jako nástroji vedoucí k zajištění výnosů
 - produkční schopnosti potřebné pro zajištění propagace festivalu
 - minimálně základní povědomí o fundraisingu a sponzoringu
 - pokročilou znalost prostředí sociálních sítí
 - obchodní cit pro tvorbu prezentačních materiálů pro různé účely a různé cílové skupiny
 - znalost zákonitostí barterových obchodů – mediálních partnerství
 - schopnost stanovit cílovou skupinu a jí afinitní media typy
 - schopnost analyzovat efektivitu marketingové komunikace včetně rentability marketingových investic
 - časovou flexibilitu v období červen až polovina srpna (tedy při vrcholících přípravách festivalu a během festivalu samotného)
 
Bylo by skvělé, kdybys také měl/měla (byl/byla):
- schopnost samostatně rozlišovat priority, organizační schopnosti
 - chuť se učit a rozvíjet, být proaktivní
 - základní znalost práce v grafickém programu
 - kreativní myšlení
 - neutuchající potřebu věci vylepšovat a hledat inovace
 - týmového ducha
 - systematičnost, preciznost
 - společenský/á
 - univerzální v případě potřeby pomoci v produkci, PR, apod., tak jak to v malé agentuře bývá
 
Co Ti můžeme nabídnout?
- kreativní, různorodou práci v nekorporátním prostření a malém příjemném kolektivu
 - možnost přenést své nápady velmi rychle do reality
 - možnost vzdělávání a dalšího profesního růstu
 - možnost podílet se na rozvoji jednoho z nejprestižnějších hudebních festivalů v ČR
 - networking – příležitost se setkávat s významnými osobnostmi nejen z oblasti hudby a business sféry
 - skvělý tým profíků, kteří se rádi podělí o své know-how, a otevřené přátelské prostředí bez složité hierarchie
 - firemní snídaně, teambuildingy a jiné akce
 
Kontakt: Michaela Vinařová, vinarova@auviex.cz
Senior Marketing Manager
 



