28.04.2021 12:57

Národní divadlo: konkurz (vedoucí obchodního odboru)

Správní ředitelka Činohry Národního divadla vypisuje výběrové řízení na pozici Vedoucí/vedoucího obchodního odboru Národního divadla.

Vedoucí obchodního odboru je zodpovědný/á za prodej vstupenek, předplatného, vstupenkových balíčků, dárkových poukázek, divadelních programů a dalšího doprovodného zboží; za analytické činnosti a marketingovou podporu prodeje. Řídí ekonoma odboru a čtyři oddělení (oddělení analytické, oddělení hromadného prodeje, oddělení péče o diváky, oddělení pokladen).

Náplň práce:

  • řízení a vedení pracovníků obchodního odboru;
  • zajištění byznys analýz a rozvoje business intelligence;
  • zajištění projektových činností ve vztahu k dodavatelům prodejního systému a webu;
  • zajištění prodeje ve všech bodech kontaktu se zákazníkem (informační linka, pokladny, oddělení hromadného prodeje, online prodej, prodej při představeních, smluvní prodejci);
  • spolupráce s dalšími organizačními složkami divadla, zejména s uměleckými správami, oddělením marketingu, hledištním personálem a účtárnou;
  • příprava a realizace strategií, technik a taktik v oblasti prodeje a jeho marketingové podpory (newsletter – CRM, tiskoviny, prezentace v e-shopu, facebook);
  • rozvoj propojení prodejních a marketingových aktivit s oblastí cestovního ruchu (hotely, tour operátoři, poskytovatelé zážitků), a to jak návštěvníků ze zahraničních destinací, tak z oblastí ČR mimo Prahu;
  • spolupráce s ostatními organizačními složkami na rozvoji dalších oblastí (např. digitalizace, environmentální politika);
  • zajištění koordinace výroby, logistiky, prezentace a prodeje doprovodného zboží a administrace představení a dalších produktů v prodejním systému;
  • zajištění administrace výběrových řízení týkajících se obchodního odboru a řádného chodu obchodního odboru v oblasti rozpočtování, výkaznictví a dodržování zákonných předpisů i vnitřních norem divadla.

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání v ekonomickém a/nebo humanitním oboru;
  • aktivní znalost anglického jazyka na úrovni min. B2 slovem i písmem;
  • další jazyk výhodou;
  • pokročilá znalost MS office;
  • znalost některého z prodejních systémů a CMS pro web výhodou;
  • znalost ekonomických agend, výhodou v oblasti veřejné správy nebo příspěvkových organizací;
  • komunikativnost, orientace na zákazníka, schopnost řešit krizové situace;
  • prokázaná zkušenost v řízení lidí a týmů;
  • prokázaná zkušenost s řízením prodeje;
  • dobrý přehled o dění v oblasti divadla a kultury.

Nabízíme:

  • práce na plný úvazek;
  • práce v jedinečné kulturní instituci;
  • moderně technologicky a zákaznicky proaktivně nastavené obchodní aktivity;
  • široký rozsah benefitů včetně stravenek, příspěvku na penzijní nebo životní pojištění (při splnění podmínek), firemního notebooku a mobilního telefonu, a nadstandardního rozsahu dovolené.

Datum nástupu: 1. 8. 2021 (event. 1. 9. 2021)

Podrobný motivační dopis a životopisy v češtině a angličtině zasílejte do 16. 5. 2021 Ing. Janě Hubičkové, MBA, vedoucí personálního oddělení Národního divadla na e-mail: j.hubičkova@narodni-divadlo.cz.

Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří postoupí do druhého kola výběrového řízení, které bude probíhat formou ústního pohovoru.

Autor článku: Jana Hubičková