Divadlo X10: konkurz (produkční)
Určeno pro OSVČ – práce na živnostenský list (fakturace) nebo na základě smlouvy o externí spolupráci, lze i bez ŽL.
Náplň práce:
- organizace externích akcí a hostujících souborů – koordinace termínů, tvorba smluv, zajištění technicko-personálního řešení akce, organizační/produkční dozor těchto akcí,
- technická příprava premiér Divadla X10 – zadávání výroby dekorací, hlídání rozpočtu a termínů, zajištění technického personálu, komunikace s tvůrci, koordinace s dalšími produkčními a provozními pracovníky,
- technická příprava událostí Y: Events – koordinace technických aspektů společně s kurátory Y Events,
- koordinace běžného provozu divadla s dalšími spolupracovníky (produkce, techničtí pracovníci světla, zvuk, šéf jevištních techniků) s důrazem na technické aspekty divadla – zajištění revizí a oprav, přípravy investičních podkladů,
- provozně technické zajištění Divadelního festivalu Kutná Hora – komunikace a organizace s místními institucemi a hostujícími soubory, organizace technického zajištění představení a koncertů včetně dopravy.
Nabízíme:
- prostředí přední a stabilní nezávislé kulturní instituce působící v centru Prahy,
- finanční ohodnocení minimálně 34 000 Kč měsíčně včetně letních měsíců, možnosti projektových odměn, pravidelné zvyšování odměny na základě růstu výkonu pracovníka a inflace, odměna bude přesně sjednána s ohledem na zkušenosti a schopnosti uchazeče,
- kontinuální zaškolení a předání práce odcházejícím pracovníkem do konce roku 2025,
- příjemný a zkušený tým, různorodou a zajímavou náplň práce, flexibilní pracovní dobu,
- spolupráci s uměleckým a technickým týmem na tuzemských a mezinárodních projektech Divadla X10 v ČR a zahraničí,
- možnost růstu v rámci Divadla X10, podpora vzdělávání (školení, kurzy atp.).
Potřebujeme a hledáme:
- pracovitost, spolehlivost, týmovost, samostatnost, proaktivitu a kreativitu,
- schopnost práce o víkendech, v době večerních představení/akcí,
- základní orientaci v technických aspektech divadelního provozu,
- zkušenost s divadelním/uměleckým provozem/činností výhodou,
- dobrou znalost prostředí Google Workspace: Google Docs/Drive/Meet/Google Disk/Gmail a další, zkušenost s nástroji pro projektové řízení (Freelo, Asana, Trello) výhodou,
- dobrou komunikativní znalost AJ slovem i písmem.
Rozsah práce: přibližně 40 hod. týdně
Nástup: listopad 2025 nebo dle domluvy
Zájemce prosíme o vyplnění jejich údajů, nahrání CV a motivačního dopisu prostřednictvím tohoto formuláře do 30. 9. 2025. Vybrané uchazeče pozveme na začátku října k osobnímu pohovoru do Divadla X10. Termín bude domluven individuálně s jednotlivými uchazeči a měl by proběhnout přibližně v polovině října.
Více se o nás a naší činnosti dozvíte na www.divadlox10.cz.
Kontakt: tomas@divadlox10.cz