Farma v jeskyni: konkurz (správce/kyně sociálních sítí)
Umíš přitáhnout pozornost díky příspěvkům na sociálních sítích? Máš prokazatelné portfolio své práce? Baví tě videa, grafika, ale zvládneš i copy? Dost možná chceme právě tebe! Umíš nastavit fresh obsah na Instagramu a víš, jak pushnout obsah na YT? Super, k tomu už jen LinkedIn a je to!
Farma v jeskyni je divadlo pohybu, hudby, rytmu a obrazivosti, zároveň ale i divadlo silných společenských témat. Ve svých inscenacích a edukačních programech soubor otevírá diskuze o palčivých tématech, která se dotýkají nás všech. Inscenace souboru kombinují dynamické choreografie, živou hudbu a video projekce. Během více než dvaceti let působení na divadelní scéně vyvinul ansámbl performativní a tréninkovou metodu Immerse Performing, kterou mimo jiné vyučuje v rámci vlastních workshopů.
Náplň práce:
- správa sociálních sítí (momentálně FB, IG, YT, LinkedIn)
- reklamní kampaně vč. analýzy a report, orientace v Meta Business Suite
- copywriting na sociálních sítích ve spolupráci s manažerem komunikace
- nastavení komunikační strategie na soc. sítích a její plnění ve všech aktivitách souboru (divadlo a kulturní akce, edukační programy, kreativní workshopy pro veřejnost)
- komunikace s marketingovým oddělením Centra současného umění DOX
- komunikace probíhá jak v českém, tak anglickém jazyce
Požadujeme:
- prokazatelnou znalost správcovství účtů sociálních sítí
- tvorba v programu Canva (případně jiných – Adobe, CapCut, InShot…)
- praxe v oboru min. 1 rok
- výborná znalost českého i anglického jazyka
- samostatnost, kreativita, pečlivost, zodpovědnost
Nabízíme:
- práci na OSVČ v rozsahu dle domluvy (ideálně 0,5 úvazku)
- odměna 20 000–25 000 Kč měsíčně
- prostor pro osobní rozvoj v kreativním prostředí mezinárodního divadelního souboru
- zázemí v prostředí Centra současného umění DOX
- spolupráce na divadelních projektech se společenským přesahem
Nástup ideálně od ledna 2025.
V případě zájmu pošlete svůj motivační dopis a CV na e-mail annanadvor@farminthecave.com do 15. 12. 2024. Do předmětu e-mailu uveďte „Správce sociálních sítí“. Podle zaslaných materiálů budeme uchazeče*ky zvát průběžně do dalšího kola.)