18.06.2020 10:34

Jednoduchý průvodce digitálním marketingem pro divadla a kulturní instituce

Připravili jsme pro vás jednoduchý přehled on-line marketingových aktivit, ve kterém se potřeba prodávat vstupenky či promovat konkrétní akce pojí s dlouhodobým budováním značky. Jednoduše budete schopni sestavit dlouhodobý plán aktivit, který bude působit autenticky a nikoliv jen jako komerční promo.

25. 6. 2020 10:00 - 12:00

Dovednosti, které se naučíte:

  • Jaké jsou kroky pro přípravu online marketingové strategie
  • Jak vytvářet obsah, který obsah funguje
  • Jaké kanály a formáty jsou "in"
  • Jaké nástroje vám ušetří čas i námahu
  • Jak analyzovat a vyhodnocovat svoje aktivity

Cyklus online diskusních setkání reaguje na nové podmínky, které pro živé umění přinesla vládní opatření zavedená v důsledku pandemie SARS-CoV-2. Dotazníkové šetření zaměřeného na aktuální potřeby českých scénických umění v důsledku pandemie SARS-CoV-2, které Institut umění – Divadelní ústav realizoval v rámci programu „Propagace českých scénických umění do zahraničí“ v dubnu 2020, přineslo řadu podnětů pro edukativní, diskusní a zahraniční aktivity i pro oborové profesní organizace. V současné době připravuje Oddělení mezinárodní spolupráce další diskuse na témata archivace záznamu divadelního představení, udržitelnost v divadle a mezinárodní spolupráce.

Přednáší: Lukáš Rýdl
Lukáš Rýdl řídí marketing legendy českého streetwearu Queens. Je zodpovědný za návrhy komunikačních postupů vedoucích ke skvělé zákaznické zkušenosti. Před svým působením v Queens získal zkušenosti na lokální i mezinárodní úrovni v agenturách jako je Mark BBDO, kde byl zodpovědný za digitální divizi či řídil značku iPrima.cz, patřící do rodiny televizních brandů FTV Prima. Již 12 let se věnuje lektorské a konzultační činnosti pro veřejnost a připravuje specializované vzdělávací akce pro korporátní sektor. Od společnosti Google Lukáš získal certifikát Trusted Digital Media Advisor a absolvoval jejich dvouletý Agency Leadership Program.

Setkání se uskuteční na ZOOM platformě, je nutné si předem stáhnout ZOOM aplikaci v bezplatné verzi.
Po vyplnění registračního formuláře Vám přijde e-mail s odkazem na přistup do webináře.
Registrujte se pokud možno 15 minut před začátkem akce, abyste se nezdrželi přihlašovací procedurou

Přihlášení do webináře

Kompletní informace

Autor článku: IDU

Jednoduchý průvodce digitálním marketingem pro divadla a kulturní instituce

Zprávy

31.10.2025

Přehled premiér v listopadu a festivalů v listopadu a prosinci 2025

Zdrojem přehledu premiér českých divadel jsou hlášení zaslaná jednotlivými divadly a je výstupem z databáze Inscenace Virtuální studovny, kde jsou informace průběžně doplňovány a aktualizovány.

31.10.2025

Říjnové novinky z knihovny Divadelního ústavu ve znamení retrospektivní akvizice

Ostravská hudební kultura od konce 19. století do současnosti / Smetanismus a Wagnerismus / Mozart v Praze / Čtyři jihoslovanská dramata / Zastávka ; Exkurze ; Ples v klubu Les Bruselux / Divadlo FXKalby / Zapomenuté divadlo / 15 let Vrchlického divadla v Lounech 2003-2018 / Almanach Aréna – 20 let v dobré společnosti / 25 let konzervatoře v Teplicích / Čtvrtstoletí divadelního mrouskání 1996–2020

29.10.2025

Národní divadlo moravskoslezské zahajuje zkušební provoz modernizovaných jevištních technologií v Divadle Antonína Dvořáka

Po čtyřech měsících intenzívních prací zahajuje Národní divadlo moravskoslezské zkušební provoz modernizovaných jevištních technologií v Divadle Antonína Dvořáka. Zátěžová zkouška 29. října proběhla skvěle a už 1. listopadu se v divadle chystáme hrát. Zatím ve zkušebním režimu – naplánováno je 15 představení v měsíci (opery, balet i činoherní inscenace). Diváci se mohou těšit na plnohodnotné zážitky z inscenací, zkušební režim by poznat neměli, zaregistrují ale jistě například mnohem tišší provoz, a tedy téměř nehlučný pohyb kulis.