18.06.2020 10:34

Jednoduchý průvodce digitálním marketingem pro divadla a kulturní instituce

Připravili jsme pro vás jednoduchý přehled on-line marketingových aktivit, ve kterém se potřeba prodávat vstupenky či promovat konkrétní akce pojí s dlouhodobým budováním značky. Jednoduše budete schopni sestavit dlouhodobý plán aktivit, který bude působit autenticky a nikoliv jen jako komerční promo.

25. 6. 2020 10:00 - 12:00

Dovednosti, které se naučíte:

  • Jaké jsou kroky pro přípravu online marketingové strategie
  • Jak vytvářet obsah, který obsah funguje
  • Jaké kanály a formáty jsou "in"
  • Jaké nástroje vám ušetří čas i námahu
  • Jak analyzovat a vyhodnocovat svoje aktivity

Cyklus online diskusních setkání reaguje na nové podmínky, které pro živé umění přinesla vládní opatření zavedená v důsledku pandemie SARS-CoV-2. Dotazníkové šetření zaměřeného na aktuální potřeby českých scénických umění v důsledku pandemie SARS-CoV-2, které Institut umění – Divadelní ústav realizoval v rámci programu „Propagace českých scénických umění do zahraničí“ v dubnu 2020, přineslo řadu podnětů pro edukativní, diskusní a zahraniční aktivity i pro oborové profesní organizace. V současné době připravuje Oddělení mezinárodní spolupráce další diskuse na témata archivace záznamu divadelního představení, udržitelnost v divadle a mezinárodní spolupráce.

Přednáší: Lukáš Rýdl
Lukáš Rýdl řídí marketing legendy českého streetwearu Queens. Je zodpovědný za návrhy komunikačních postupů vedoucích ke skvělé zákaznické zkušenosti. Před svým působením v Queens získal zkušenosti na lokální i mezinárodní úrovni v agenturách jako je Mark BBDO, kde byl zodpovědný za digitální divizi či řídil značku iPrima.cz, patřící do rodiny televizních brandů FTV Prima. Již 12 let se věnuje lektorské a konzultační činnosti pro veřejnost a připravuje specializované vzdělávací akce pro korporátní sektor. Od společnosti Google Lukáš získal certifikát Trusted Digital Media Advisor a absolvoval jejich dvouletý Agency Leadership Program.

Setkání se uskuteční na ZOOM platformě, je nutné si předem stáhnout ZOOM aplikaci v bezplatné verzi.
Po vyplnění registračního formuláře Vám přijde e-mail s odkazem na přistup do webináře.
Registrujte se pokud možno 15 minut před začátkem akce, abyste se nezdrželi přihlašovací procedurou

Přihlášení do webináře

Kompletní informace

Autor článku: IDU

Jednoduchý průvodce digitálním marketingem pro divadla a kulturní instituce

Zprávy

09.09.2025

Nová výstava v Českém muzeu hudby je věnována operní pěvkyni Soně Červené

Nová výstava v Českém muzeu hudby je věnována jedné z nejvýznamnějších osobností české i světové hudební scény, operní pěvkyni Soně Červené, u příležitosti stého výročí jejího narození. Tento výstavní projekt nabízí jedinečný pohled na život a tvorbu umělkyně, která svou mimořádnou barvou hlasu, širokým hlasovým rozsahem a nezaměnitelným charismatem ovlivnila pěvecké umění po celém světě.

08.09.2025

Nová publikace NIK se věnuje scénografce Janě Prekové

Národní institut pro kulturu (NIK) vydává monografii představující významnou českou scénickou a kostýmní výtvarnici, vizuální umělkyni, pedagožku a kurátorku Janu Prekovou, jejíž tvorba reprezentuje experimentální a inovativní přístup na poli české scénografie v uplynulých více než čtyřiceti letech. Kniha obsahuje bohatý obrazový materiál, návrhy, kresby, pracovní skici a množství fotografií.

08.09.2025

Pražští radní odvolali z funkce ředitele Studia Ypsilon Karla Františka Tománka

Pražští radní odvolali k dnešnímu dni ředitele Studia Ypsilon Karla Františka Tománka. Ve funkci byl od 1. března, plánoval propojení divadla a Divadelní fakulty Akademie múzických umění (DAMU). Řízením městské příspěvkové organizace radní pověřili zástupkyni ředitele a vedoucí ekonomku Blanku Pechovou. Tománkovi vytýkají především chyby v hospodaření a nenaplnění klíčové části jeho koncepce.