Kampaň festivalu DIVADLO v Plzni vrcholí
Letošní marketingová koncepce se mnohem více než dříve obrací na širokou veřejnost, čemuž odpovídá jednak nově vytvořený reklamní motiv se sloganem „Fandíme DIVADLU“, jednak volba mediálního mixu, který přesahuje tradiční „kulturní“ média a podniká smělé výpady vůči dosud nezasaženým cílovým skupinám.
Hlavní těžiště kampaně spočívá v těchto médiích: televize (zbrusu nový spot, realizovaný společností Filmservice, vysílá Česká televize), venkovní reklama (billboardy a citylighty Euro AWK), inzerce v tisku (Reflex, Týden, Time IN, Respekt, Hospodářské noviny, Lidové noviny, Nedělní svět) rádio (spoty 30´ - Impuls, Rádio 1) a v odborných médiích (Divadelní noviny, Svět a divadlo). Souběžně probíhá též lokální kampaň v Plzni a okolí, zaměřená především na informování o programu festivalu: TV spot (ZAK TV), venkovní reklama (billboardy a citylighty Euro AWK), inzerce v tisku (MF Dnes, Deníky Bohemia), rádia (FM Plus, Český rozhlas Plzeň), plakáty v MHD a vlacích, reklamní poutače a další.
Hodnota reklamní kampaně festivalu přesáhla, zejména díky velkorysé podpoře finančních i mediálních partnerů, částku 5 milionů korun a jejím realizátorem je CHAPITEAU – agentura pro umění, design a reklamu.
MN
Zdroj: milan@chapiteau.cz