Městské divadlo Brno v době koronavirové
Od kostýmů k rouškám
Naše krejčové v pánské i dámské krejčovně a garderobě již druhým týdnem ve velkém šijí ochranné roušky, které následně na potřebná místa distribuuje Magistrát města Brna. Dále jsme také ve spojení s iniciativou sijemerousky.cz.
Divadlo žije i v době karantény
Realizujeme online přenosy našich inscenací. Tyto záznamy umisťujeme na náš YouTube kanál MdB TV dvakrát týdně, v sobotu a ve středu. Půjde vždy o naše starší autorské inscenace napsané přímo pro naše divadlo, které již mají po derniéře. Informace o vysílání najdete vždy v příslušný den na našem webu a sociálních sítích.
Dále se všichni můžeme propojit také přes televizní obrazovky. V pondělí 13. dubna ČT Art uvede záznam naší inscenace Lakomec s Boleslavem Polívkou v titulní roli.
Facebookové nápady na zabavení
Naši herci ze svých domovů stále baví naše diváky na sociálních sítích díky scénkám z našich slavnostních večerů známých pod názvem Křídla.
Dále jsme spustili video soutěž s domácími mazlíčky, ve které mají diváci na základě hlasu ve videu rozpoznat, který náš herec či herečka je páníčkem daného mazlíčka.
Odstartovali jsme také „Písničkovou výzvu MdB“, v rámci které nominovaní umělci zazpívají jednu píseň, jejíž výběr je omezen písmenem, které na ně připadne. Tímto písmenem buď musí začínat název písně, nebo jméno interpreta.
„Čtení v ponožkách“
Mnoho z našich umělců se aktivně zapojuje do čtení pohádek pro děti v nemocnicích. Na základě přečtené pohádky poté děti nakreslí obrázek, který následně poputuje do obrázkové soutěže.
Nezapomínáme ani na další charitativní akce, které se konají každoročně, např. 21. března se naši umělci připojili k „Ponožkové výzvě“, která je spojována se Světovým dnem Downova syndromu a spočívá v tom, že právě v tento den se na znak oslavy lidské jedinečnosti nosí dvě rozdílné ponožky.
Jsme tu pro naše diváky
I nadále samozřejmě udržujeme pravidelný kontakt s diváky v souvislosti s informovaností ohledně zrušených představení či prodeje předplatného na následující sezónu. Své dotazy mohou směřovat jak na naše sociální sítě, tak na komerční oddělení divadla.