Národní divadlo Brno: konkurz (Referent marketingu / PR opery)
Referent marketingu / PR (opera)
Datum nástupu: 1. 12. 2017, případně dohodou
Platové zařazení dle NV č. 564/2006 Sb. v platném znění (zařazení ve 12. platové třídě, tarifní plat v závislosti na délce započitatelné praxe).
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání se zaměřením na marketing a financování v kultuře
 - anglický jazyk (úroveň B1 – B2)
 - orientace v umění
 - orientace ve fundraisingu
 - kvalitní, invenční písemný projev
 - pokročilá znalost práce s PC (znalost práce s grafickými programy výhodou)
 - kreativita, kultivované jednání a vystupování, odolnost vůči stresu a schopnost diplomacie, komunikativnost
 - zodpovědnost a systematičnost
 - praxe v oboru výhodou
 
Nabízíme:
- zajímavé umělecké a kreativní prostředí v centru města
 - každodenní kontakt s vrcholnými uměleckými osobnostmi
 - služební mobilní telefon a notebook
 - 5 týdnů dovolené
 - příspěvek na stravování a další firemní benefity
 
První kontakt výhradně elektronickou formou!
Podmínkou je vypracování “Strategie rozvoje marketingu uměleckého souboru Janáčkovy opery Národního divadla Brno“.
Případné zájemce prosím o zaslání „Strategie rozvoje marketingu…“ a motivačního dopisu včetně profesního životopisu do 15. 11. 2017 (na e-mail serbova@ndbrno.cz).
Výběrové řízení proběhne dne 23. 11. 2017 a budou na něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.
 



