Národní divadlo Brno: konkurz (referent marketingu/PR pro festival Janáček Brno)
Hledáme nového kolegu/kolegyni se schopností organizace velkého mezinárodního festivalu na pozici: REFERENT MARKETINGU / PR PRO FESTIVAL JANÁČEK BRNO
Datum nástupu: ideálně ihned
Pracovní úvazek: 1,00
Pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.
Platové zařazení dle NV č. 341/2017 Sb. v platném znění (zařazení ve 12. platové třídě, tarifní plat v závislosti na délce započitatelné praxe).
Náplň práce
- zpracování marketingových plánů pro festival Janáček Brno a jejich realizace (s akcentem na zahraničí)
 - příprava marketingové, komunikační a PR strategie festivalu Janáček Brno
 - komunikace s novináři
 - správa sociálních sítí a webových stránek festivalu (včetně tvorby marketingových textů)
 - spolupráce na fundraisingových aktivitách festivalu
 - zodpovědnost za prodej představení festivalu Janáček Brno
 - správa marketingového rozpočtu festivalu
 
Požadujeme
- vysokoškolské/středoškolské vzdělání odpovídajícího zaměření (ideálně obor marketing, v případě praxe není podmínkou)
 - praxe v oboru marketing – ideálně v kulturním provozu
 - anglický jazyk (komunikativní úroveň slovem i písmem)
 - schopnost snášet jednorázově velké pracovní zatížení a stres
 - samostatnost při rozhodování a plánování, preciznost a zodpovědnost
 
Nabízíme
- práci v prestižní kulturní instituci
 - možnost podílet se na rozvoji jednoho z největších festivalů opery a vážné hudby v zemi
 - služební mobilní telefon a notebook
 - 5 týdnů dovolené
 - příspěvek na stravování a další firemní benefity
 
Bližší informace podá tajemník Festivalu Janáček Brno – Pavel Lojda; lojda@ndbrno.cz; 724 754 538
Případné zájemce prosíme o zaslání motivačního dopisu a profesního životopisu do 8. června 2023 na e-mail vyberko@ndbrno.cz
Výběrové řízení proběhne v pondělí 12. 6. 2023 a budou do něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.
 



