Národní divadlo Brno: konkurz (referent online marketingu)
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici referent online marketingu.
Datum nástupu: 1.9.2024 – popřípadě dohodou
Pracovní úvazek: 1,00
Platové zařazení dle NV č. 341/2017 Sb. v platném znění (zařazení v 9. platové třídě, tarifní plat v závislosti na délce započitatelné praxe).
Náplň práce
- spolupráce na online marketingových kampaních NdB
- správa obsahu a kampaní na sociální síti NdB Facebook / Instagram
- odpovědnost za web NdB – administrace CMS systému – kompletní správa obsahu na webu
- práce s analytickými nástroji a daty, optimalizace obsahů na základě znalosti zákazníka
Požadujeme
- minimálně SŠ vzdělání
- učenlivost, samostatnost, dobré komunikační schopnosti
- perfektní znalost českého jazyka
- znalost anglického jazyka
- zájem o kulturu a orientaci v prostředí české kultury
- zkušenosti s tvorbou a publikací obsahu na sociálních sítích
Dále výhodou
- základní znalost prostředí nástrojů Google Analytics, Google Ads, Seznam Sklik.cz, Facebook Business Manager, Mailchimp, WordPress, Canva apod.
Nabízíme
- zajímavé umělecké a kreativní prostředí v centru města Brna
- kontakt se špičkovými uměleckými osobnostmi
- služební mobilní telefon a notebook
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování a další firemní benefity
Případné zájemce prosíme o zaslání motivačního dopisu a profesního životopisu do 15. 8. 2024 na e-mail vyberko@ndbrno.cz
Výběrové řízení proběhne v druhé půlce srpna 2024 a budou do něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.