15.05.2025 11:46

Národní divadlo: konkurz (manažer/manažerka pro zákazníky)

Národní divadlo přijme do oddělení Hromadného prodeje Obchodního odboru manažera/manažerku pro zákazníky. Do 5 členného týmu hledáme někoho, kdo by převzal péči o zákazníky zejména z řad základních, středních a vysokých škol. 

Co bude Vaší náplní práce:

  • Péče o svěřené klienty z řad škol a rozvoj další spolupráce s nimi.
  • Příprava pravidelných nabídek a newsletterů pro školy a junior.
  • Práce v prodejním systému Colosseum, zpracovávání rezervací a hromadných objednávek vstupenek a zboží včetně fakturace.
  • Spolupráce na tvorbě a realizaci akcí na podporu prodeje.
  • Každodenní kontakt s diváky Národního divadla a vyřizování i individuálních požadavků v českém a anglickém jazyce – telefonicky i písemně

Co budete potřebovat za zkušenosti a dovednosti?

  • Pečlivost, trpělivost, optimismus a přátelské vystupování.
  • Prezentační dovednosti a komunikativnost.
  • Anglický jazyk slovem i písmem alespoň na úrovni B1.
  • Zájem o divadlo a kulturní dění.
  • Orientace v oblasti školství výhodou.

Co nabízíme?

  • Práci na plný úvazek v přátelském kolektivu.
  • Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou).
  • Atraktivní divadelní prostředí v centru Prahy.
  • Příspěvek na stravování formou stravovací karty, příspěvek na penzijní připojištění po splnění podmínek.
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas (při splnění podmínek).
  • Zvýhodněné vstupenky na vybraná představení a zvýhodněné vstupy na hrady a zámky ve správně NPÚ.
  • Plat dle NV č. 341/2017 Sb., v platové třídě 9-10 (základní platová tabulka č. 1) a stupni dle započitatelné praxe po zkušební době bude připočten osobní příplatek.

Nástup: 1. 9. 2025

V případě zájmu neváhejte s odpovědí a zašlete životopis a motivační dopis na e-mail: j.kucerova@narodni-divadlo.cz. 

Práce je vhodná i pro absolventy.

 

Autor článku: převzato z: https://www.narodni-divadlo.cz/