05.11.2025 15:19

Pražské Quadriennale: konkurz (koordinátor/ka Guest Service)

Pražské Quadriennale scénografie a divadelního prostoru rozšiřuje přípravný tým 16. ročníku mezinárodní akce, který se uskuteční v červnu 2027 (PQ 2027). Hledáme uchazeče*ky zvyklé (spolu)pracovat v kolektivu na pozici Koordinátora*ky Guest Service.

Náplň práce:
• Komunikace s hosty PQ 2027 z celého světa (nutná angličtina),
• příprava a správa dílčích rozpočtů,
• komplexní zajištění cest hostům a hostkám PQ (nákup letenek, jízdenek na vlak, vyplácení
diet, transport na místě atd.),
• komunikace s ubytovacími partnery,
• koordinace malého týmu,
• koordinace řidičů a řidiček,
• koordinace infopointu a akreditačního centra,
• navržení systému akreditací,
• komunikace a koordinace s dalšími složkami PQ (produkce, programové oddělení).

Předpoklady:
• Vynikající komunikační a organizační schopnosti v českém a anglickém jazyce,
• alespoň základní znalost práce v systému Eventival,
• zkušenosti s organizací nebo produkcí kulturních či vzdělávacích projektů (ideálně
mezinárodních) v rozsahu minimálně 4 roky,
• proaktivní přístup, zodpovědnost, pečlivost, důslednost,
• iniciativní přístup k rutinním i nestandardním situacím,
• uchazeč*ka o pozici musí mít pracovní povolení v EU a trvalý pobyt a daňový domicil
v České republice.

Nabízíme:
• Přátelské pracovní prostředí,
• kanceláře v historickém centru Prahy,
• příspěvek na jazykové kurzy a odborné vzdělávání,
• možnost podílet se na ojedinělé celosvětové kulturní události,
• zázemí Národního institutu pro kulturu; příspěvkové organizace Ministerstva kultury ČR.

Podmínky nástupu:
• Termín zahájení spolupráce dle dohody, ideálně od ledna – února 2026.
• Práce na živnostenský list (příkazní smlouva) na dobu určitou do prosince 2027; v rozsahu dle dohody: 20–40 hodin týdně v první polovině roku 2026, od druhé poloviny roku 2026 v rozsahu 40 hodin týdně.
• Místem výkonu práce je Praha.

Stručný motivační dopis (max. 1 strana A4) a profesní životopis v angličtině prosím zasílejte do 30. listopadu 2025 na erika.francakova@pq.cz.

Výběrové řízení bude probíhat ve třech kolech:
• Vybraní*é uchazeči a uchazečky budou vyzváni*y k vypracování krátkého úkolu souvisejícího s pracovní náplní pozice.
• Na základě výsledků úkolu budou vybraní*é kandidáti a kandidátky pozváni*y k osobnímu pohovoru s členy a členkami týmu PQ.

Dotazy ohledně výběrového řízení prosím směřujte na erika.francakova@pq.cz.

 

Autor článku: NIK