Tanec Praha: konkurz (manažer/ka komunikace)
Tanec Praha z. ú. hledá manažera*ku komunikačního týmu, který*á bude hrát klíčovou roli v oblasti PR, komunikace a marketingu.
Kreativní osobnost se zkušenostmi, která dostane příležitost realizovat své tvůrčí nápady na zviditelnění festivalů TANEC PRAHA, Česká taneční platforma i divadla Ponec. Bude nejen šířit povědomí o aktivitách Tance Praha, ale také přispívat k rozvoji jeho prestiže na národní i mezinárodní úrovni.
Koho hledáme?
Nesoudíme diplomy, ale praxi a zkušenosti z propagace kulturní organizace. Hledáme člověka s energií k realizaci nových plánů i k vedení malého týmu, s tolerancí pro citlivé a občas komplikované kulturní prostředí, ale i s přesahem do datových analýz. Osobu se:
- zkušenostmi v oblasti PR, marketingu a správy sociálních sítí
- schopností samostatně řídit projekty a komunikovat s různými subjekty
- kreativitou a strategickým myšlením, schopností oslovit různé cílové skupiny
Náplň práce
Reorganizace a doplnění týmu PR & marketingu (dle konzultace a potřeb managementu aktivit) – s tímto týmem zajištění:
- spolupráce s PR agenturou: plánování kampaní, poskytování podkladů (anotace, fotky, videa, podklady pro tiskové zprávy) a organizace tiskových konferencí
- mediální spolupráce: domlouvání spoluprací s médii, novináři a dalšími partnery
- správa tiskových výstupů: zajišťování vstupenek pro novináře a kontrola mediálního monitoringu
- sociální sítě: plánování obsahu, příspěvků a správa kampaní
- marketing: navrhování a realizace kampaní s cílem oslovit širší veřejnost
- základní administrace vyúčtování kampaní a komunikace, sledování rozpočtů
- finalizace a implementace dlouhodobé komunikační strategie
- hledání nových možností pro propagaci aktivit organizace
- analýza efektivity kampaní a návrhy na zlepšení
- budování image organizace: posilování povědomí o značce a vizích organizace
Dovednosti, které oceníme:
- výborné komunikační dovednosti ve slovní i písemné formě, vynikající ČJ i AJ
- organizační schopnosti: plánovat, řídit více projektů najednou a stanovit priority, efektivně koordinovat interní týmy s externími partnery
- pečlivost a pozornost k detailům
- schopnost přinášet nové nápady, inovativní přístupy k oslovování cílových skupin
- strategické a kritické myšlení
- znalost práce se základními nástroji marketingu včetně správy sociálních sítí, orientaci v tradičních a digitálních médiích
- schopnost analyzovat data z kampaní a přizpůsobit strategie
- výhodou je orientace a zkušenost v oblasti kultury, zvláště současného tance (není podmínkou)
Bonusem je:
- znalost základních grafických programů (např. Canva, Adobe Illustrator – výhodou) a práce s nástroji pro e-mail marketing (např. Mailchimp)
- znalost analytických nástrojů (např. Google Analytics, Meta Ads Manager)
- odolnost vůči stresu
- týmový hráč s proaktivním přístupem
- schopnost rychle a věcně reagovat na krizové situace
- vřelý vztah ke kultuře a umění (zkušenost v oboru je velkou výhodou, nikoliv podmínkou)
Co nabízíme?
- práci v dynamickém a inspirativním prostředí české a mezinárodní kulturní scény
- možnost realizovat vlastní nápady a ovlivnit směřování budoucí komunikace festivalů a divadla
- flexibilní pracovní podmínky s možností částečné práce na home office
- práci na ŽL s odměnou odpovídající manažerské pozici v kultuře/nezisku
- neformální prostředí, dogs & kids friendly
- příležitost přispět k rozvoji českého současného tance na domácí i světové úrovni
Nástup možný ihned.
Zaujala vás naše nabídka?
Pošlete nám svůj životopis se stručným motivačním dopisem na office@tanecpraha.eu, ideálně do 10. prosince 2024.