30.04.2015 06:09
Téma: Kreativní ekonomika – nový fenomén v byznysu
Hlavním tématem únorového vydání časopisu Moderní řízení jsou Kreativní odvětví. Kreativní ekonomika a její potenciál pro investory a zaměstnanost, kreativní obory jako tvůrci nového globální byznysu, kreativní třída jako hybatel moderní společnosti – všechny články k tématu si můžete přečíst zde: Moderní řízení 2-2015
Vybíráme z obsahu:
- Budoucnost patří kreativním lidem
- Art&Byznys: Jak spolupracují umělci s firmami
- Rozhovor s Jiřím Waldem: Nebude-li se společný svět „prosvětlovat“, půjdeme vpřed pomaleji
(Autor: 3x Hana Kejhová, Moderní řízení)
- Fenomén kulturních a kreativních průmyslů v Česku
(Autor: Tereza Raabová, Institut umění – Divadelní ústav, Projekt Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR)
- Infografika: Kulturní a kreativní průmysly v ČR
-
ZDE si můžete poslechnout, jak hovořila o tématu redaktorka časopisu Moderní řízení Hana Kejhová ve vysílání Studia Zet.
Zdroj: Moderní řízení, časopis vydavatelství Economia
ČTĚTE: Institut umění vydal novou studii Výzkum a vývoj v kulturních a kreativních odvětvích