30.04.2015 06:09

Téma: Kreativní ekonomika – nový fenomén v byznysu


Hlavním tématem únorového vydání časopisu Moderní řízení jsou Kreativní odvětví. Kreativní ekonomika a její potenciál pro investory a zaměstnanost, kreativní obory jako tvůrci nového globální byznysu, kreativní třída jako hybatel moderní společnosti – všechny články k tématu si můžete přečíst zde: Moderní řízení 2-2015

 

 

Vybíráme z obsahu:

  • Budoucnost patří kreativním lidem
  • Art&Byznys: Jak spolupracují umělci s firmami
  • Rozhovor s Jiřím Waldem: Nebude-li se společný svět „prosvětlovat“, půjdeme vpřed pomaleji
    (Autor: 3x Hana Kejhová, Moderní řízení)
  • Fenomén kulturních a kreativních průmyslů v Česku
    (Autor: Tereza Raabová, Institut umění – Divadelní ústav, Projekt Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR)
  • Infografika: Kulturní a kreativní průmysly v ČR

www.idu.cz 

 

Autor článku: Klára Kadlecová

Téma: Kreativní ekonomika – nový fenomén v byznysu