04.10.2018 14:14

Farma v jeskyni: konkurz (manažer/manažerka v produkčním týmu)

Mezinárodní divadelní studio Farma v jeskyni nabízí místo manažera/manažerky ve svém produkčním týmu.

Požadujeme: Předcházející praxi a zkušenosti v oboru, profesionální přístup a vyzrálost, jasnou motivaci, schopnost týmové spolupráce a dobré komunikační schopnosti, výbornou znalost českého a anglického jazyka, základní manažerské a administrativní dovednosti (práce na PC ap.), loajalitu, spolehlivost a znalost práce studia Farma v jeskyni a kontextu, ve kterém se soubor pohybuje.

Chceš být součástí mezinárodního uměleckého týmu? Cítíš ve své práci vášeň a ambice?

Nabízíme:

  • kreativní práci s nezávislým souborem v novém rezidenčním prostoru - v Centru současného umění DOX, jehož součástí je i multifunkční prostor DOX+.
  • možnost stát se tvůrcem, koordinátorem a reprezentantem činnosti již renomovaného tělesa se značným potenciálem, mezinárodní agendou a zajímavými projekty.
  • možnost profesního růstu v kontextu dlouhodobější spolupráce.

Profesní životopis, motivační dopis a odpovědi na otázky uvedené níže zašlete do 30. 10. 2018  na email info@farminthecave.com
Do předmětu napište: casting manager. Další informace na T 604 560 534.

Nástup začátkem roku 2019. Vybraní kandidáti budou pozváni na osobní pohovor během prvního týdne v listopadu 2018.  Hledáme kolegu/ kolegyni pro dlouhodobější perspektivní spolupráci.

V příloze prosíme, odpovězte na následující otázky:

  1. Kolik osob a jaké organizační složky jsou nutné pro chod takového souboru? Popište tyto složky a pokuste se definovat, jak byste je efektivně koordinoval/ koordinovala.
  2. Jak byste představil / představila práci a tvorbu souboru Farma v jeskyni? V čem je podle vás specifická a nezaměnitelná, popřípadě k jakým jiným mezinárodní tělesům byste ji připodobnil / připodobnila.
  3. Máte představu, jak jsou financovány aktivity Farmy v jeskyni? Případně navrhněte další možné zdroje vícezdrojového financování.
  4. Považujete se spíše za výkonného produkčního nebo za producenta?
Autor článku: Barbara Tůmová