Mezinárodní hudební festival Český Krumlov: konkurz (Senior Marketing Manager)
MHF Český Krumlov hledá do týmu nového kolegu na pozici Senior Marketing Manager.
MHF Český Krumlov patří mezi nejprestižnější hudební festivaly v České republice. Za 28 let svého trvání krumlovský festival realizoval 526 koncertů a představení, v rámci kterých účinkovalo více než 12 tisíc umělců ze 40 zemí světa. Na festivalových jevištích vystoupily takové osobnosti světové hudby, jakými jsou například Plácido Domingo, Jonas Kaufmann, Renée Fleming a další.
Lokalita: Praha
Úvazek: full-time
Na jakou práci se můžeš těšit?
- vytváření marketingových strategií, kampaní
- správa marketingových rozpočtů a jejich čerpání
- vytváření barterových obchodů – mediálních partnerství a uzavírání mediálních smluv
- příprava marketingových materiálů/prezentací
- zvyšování povědomí o značce MHF ČK v ČR a v zahraničí – brand awareness
- komunikace s partnery a kooperace se členy týmu, zejména se specialisty jednotlivých oblastí a kreativci
- koordinace grafických návrhů, webu, sociálních sítí, PR
- produkční zajištění propagace festivalu a partnerů v rámci města Český Krumlov během konání festivalu
Rádi bychom do týmu kolegu/kolegyni, který/á má:
- několikaleté prokazatelné zkušenosti v marketingu
- povědomí o moderních marketingových platformách a nástrojích
- pokročilou znalost MS Office, GSuite ad.
- schopnost sestavení rozpočtů zohledňující jednotlivé marketingové kanály
- všeobecný přehled o kultuře a zpravodajství
- dobrou znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (B2, C1) (styk se zahraničními umělci, producenty, přeshraniční spolupráce,…) další jazyk výhodou.
- řidičský průkaz typu B, aktivní řidič
- analytické myšlení a schopnosti (Google Analytics, tvorba dotazníků, stanovení cen vstupenek na základě analýzy prodejů, statistika návštěvnosti…)
- grafické cítění
- přístup k marketingu jako nástroji vedoucí k zajištění výnosů
- produkční schopnosti potřebné pro zajištění propagace festivalu
- minimálně základní povědomí o fundraisingu a sponzoringu
- pokročilou znalost prostředí sociálních sítí
- obchodní cit pro tvorbu prezentačních materiálů pro různé účely a různé cílové skupiny
- znalost zákonitostí barterových obchodů – mediálních partnerství
- schopnost stanovit cílovou skupinu a jí afinitní media typy
- schopnost analyzovat efektivitu marketingové komunikace včetně rentability marketingových investic
- časovou flexibilitu v období červen až polovina srpna (tedy při vrcholících přípravách festivalu a během festivalu samotného)
Bylo by skvělé, kdybys také měl/měla (byl/byla):
- schopnost samostatně rozlišovat priority, organizační schopnosti
- chuť se učit a rozvíjet, být proaktivní
- základní znalost práce v grafickém programu
- kreativní myšlení
- neutuchající potřebu věci vylepšovat a hledat inovace
- týmového ducha
- systematičnost, preciznost
- společenský/á
- univerzální v případě potřeby pomoci v produkci, PR, apod., tak jak to v malé agentuře bývá
Co Ti můžeme nabídnout?
- kreativní, různorodou práci v nekorporátním prostření a malém příjemném kolektivu
- možnost přenést své nápady velmi rychle do reality
- možnost vzdělávání a dalšího profesního růstu
- možnost podílet se na rozvoji jednoho z nejprestižnějších hudebních festivalů v ČR
- networking – příležitost se setkávat s významnými osobnostmi nejen z oblasti hudby a business sféry
- skvělý tým profíků, kteří se rádi podělí o své know-how, a otevřené přátelské prostředí bez složité hierarchie
- firemní snídaně, teambuildingy a jiné akce
Kontakt: Michaela Vinařová, vinarova@auviex.cz
Senior Marketing Manager