22.01.2020 12:37

Mezinárodní hudební festival Český Krumlov: konkurz (Senior Marketing Manager)

MHF Český Krumlov hledá do týmu nového kolegu na pozici Senior Marketing Manager.

MHF Český Krumlov patří mezi nejprestižnější hudební festivaly v České republice. Za 28 let svého trvání krumlovský festival realizoval 526 koncertů a představení, v rámci kterých účinkovalo více než 12 tisíc umělců ze 40 zemí světa. Na festivalových jevištích vystoupily takové osobnosti světové hudby, jakými jsou například Plácido Domingo, Jonas Kaufmann, Renée Fleming a další.

Lokalita: Praha
Úvazek: full-time

Na jakou práci se můžeš těšit?

  • vytváření marketingových strategií, kampaní
  • správa marketingových rozpočtů a jejich čerpání
  • vytváření barterových obchodů – mediálních partnerství a uzavírání mediálních smluv
  • příprava marketingových materiálů/prezentací
  • zvyšování povědomí o značce MHF ČK v ČR a v zahraničí – brand awareness
  • komunikace s partnery a kooperace se členy týmu, zejména se specialisty jednotlivých oblastí a kreativci
  • koordinace grafických návrhů, webu, sociálních sítí, PR
  • produkční zajištění propagace festivalu a partnerů v rámci města Český Krumlov během konání festivalu

Rádi bychom do týmu kolegu/kolegyni, který/á má:

  • několikaleté prokazatelné zkušenosti v marketingu
  • povědomí o moderních marketingových platformách a nástrojích
  • pokročilou znalost MS Office, GSuite ad.
  • schopnost sestavení rozpočtů zohledňující jednotlivé marketingové kanály
  • všeobecný přehled o kultuře a zpravodajství
  • dobrou znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (B2, C1) (styk se zahraničními umělci, producenty, přeshraniční spolupráce,…) další jazyk výhodou.
  • řidičský průkaz typu B, aktivní řidič
  • analytické myšlení a schopnosti (Google Analytics, tvorba dotazníků, stanovení cen vstupenek na základě analýzy prodejů, statistika návštěvnosti…)
  • grafické cítění
  • přístup k marketingu jako nástroji vedoucí k zajištění výnosů
  • produkční schopnosti potřebné pro zajištění propagace festivalu
  • minimálně základní povědomí o fundraisingu a sponzoringu
  • pokročilou znalost prostředí sociálních sítí
  • obchodní cit pro tvorbu prezentačních materiálů pro různé účely a různé cílové skupiny
  • znalost zákonitostí barterových obchodů – mediálních partnerství
  • schopnost stanovit cílovou skupinu a jí afinitní media typy
  • schopnost analyzovat efektivitu marketingové komunikace včetně rentability marketingových investic
  • časovou flexibilitu v období červen až polovina srpna (tedy při vrcholících přípravách festivalu a během festivalu samotného)

Bylo by skvělé, kdybys také měl/měla (byl/byla):

  • schopnost samostatně rozlišovat priority, organizační schopnosti
  • chuť se učit a rozvíjet, být proaktivní
  • základní znalost práce v grafickém programu
  • kreativní myšlení
  • neutuchající potřebu věci vylepšovat a hledat inovace
  • týmového ducha
  • systematičnost, preciznost
  • společenský/á
  • univerzální v případě potřeby pomoci v produkci, PR, apod., tak jak to v malé agentuře bývá

Co Ti můžeme nabídnout?

  • kreativní, různorodou práci v nekorporátním prostření a malém příjemném kolektivu
  • možnost přenést své nápady velmi rychle do reality
  • možnost vzdělávání a dalšího profesního růstu
  • možnost podílet se na rozvoji jednoho z nejprestižnějších hudebních festivalů v ČR
  • networking – příležitost se setkávat s významnými osobnostmi nejen z oblasti hudby a business sféry
  • skvělý tým profíků, kteří se rádi podělí o své know-how, a otevřené přátelské prostředí bez složité hierarchie
  • firemní snídaně, teambuildingy a jiné akce

Kontakt: Michaela Vinařová, vinarova@auviex.cz

www.festivalkrumlov.cz



Senior Marketing Manager
Autor článku: Převzato z: https://culturenet.cz/