05.01.2023 11:00

Národní divadlo: konkurz (vedoucí oddělení Hromadného prodeje Obchodního odboru)

Národní divadlo přijme vedoucí/vedoucího dynamického týmu do oddělení Hromadného prodeje.

Jedná se o velmi různorodou práci, která zahrnuje především vedení týmu pěti lidí, tvorbu strategie prodeje pro jednotlivé segmenty, analýzu prodejních dat a péči o VIP klienty.

Co na Vás čeká?

  • Řízení práce kolegyň v oddělení Hromadného prodeje a zodpovědnost za fungování aktivního prodeje dle marketingové segmentace (firmy, školy, cestovní kanceláře, hotely, dopravci, neziskový sektor a další) v rámci českého i zahraničního trhu.
  • Zodpovědnost za prodej a marketingovou podporu smluvním prodejcům Národního divadla.
  • Péče o VIP klienty (především z oblasti cestovního ruchu) a zastřešení nabídky prodeje celého představení klientovi, tzn. nabídka zadaného představení. Tyto aktivity zahrnují práci s prodejním systémem, cenotvorbu, zasmluvnění a další.
  • Zodpovědnost za tvorbu speciálních nabídek a jejich marketingovou podporu.
  • Práce kontaktní osoby pro pronájmy budov Národního divadla a zastřešení jejich požadavků v rámci prodeje (nastavení v prodejním systému, zajištění vstupenek a další).
  • Práce v prodejním systému, kontrola nasazených představení do prodeje, zpracovávání hromadných objednávek vstupenek včetně fakturace ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení Hromadného prodeje.
  • Spolupráce s kolegyněmi a kolegy z oddělení Péče o diváky (předplatné, informační linka, zboží a e-shop), oddělením Analytiky a různorodá komunikace s dalšími složkami divadla, jako je účetní odbor, jednotlivé umělecké soubory (balet, činohra, opera, Laterna magika) a marketingové oddělení (spolupráce na tvorbě webu Národního divadla, výroba tiskovin a další).
  • Práce s prodejními daty, vyhodnocování speciálních prodejních akcí a tvorba predikce prodejů.
  • Zastřešení chodu oddělení po administrativní stránce.

Co budete potřebovat za zkušenosti a dovednosti?

  • anglický jazyk slovem i písmem min. úroveň B2;
  • týmového ducha a schopnost vést a motivovat své kolegy v rámci svěřeného oddělení;
  • prezentační dovednosti a komunikativnost;
  • pozitivní vztah k divadlu a zájem o kulturní dění;
  • zkušenosti s vedením týmu;
  • odolnost proti stresu;
  • praxe v oblasti obchodu výhodou.

Co nabízíme?

  • práci na plný pracovní úvazek;
  • pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou, případná další spolupráce možná;
  • atraktivní divadelní prostředí v centru Prahy a kancelář s výhledem na historickou budovu Národního divadla;
  • inspirativní pracovní prostředí v centru Prahy;
  • nadstandardní délka dovolené (až 7 týdnů);
  • příspěvek na stravování;
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění, příspěvek na dovolenou (po splnění podmínek),
  • příspěvek na sport/kulturu/volný čas;
  • zvýhodněné vstupenky na vybraná představení;
  • platové zařazení v 10. platové třídě podle NV 341/2017 Sb., příplatek za vedení, po zapracování možnost přiznání osobního příplatku.

Nástup: duben 2023 nebo dle domluvy.

V případě zájmu neváhejte s odpovědí a zašlete životopis a motivační dopis na e mail na k.cervakova@narodni-divadlo.cz.

Autor článku: převzato z: https://www.narodni-divadlo.cz/