Národní divadlo moravskoslezské: konkurz (PR referent opery)
Národní divadlo moravskoslezské vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici PR referent opery Národního divadla moravskoslezského.
Místo výkonu práce: Národní divadlo moravskoslezské, příspěvková organizace
Datum nástupu: 1. 5. 2017
Pracovní úvazek: poloviční pracovní úvazek 0,5
Zasílání žádostí: do 16. 4. 2017
Výběrové řízení: proběhne do 30. 4. 2017
Náplň práce:
- Spolupráce na tvorbě koncepcí marketingových a operních projektů a jejich samostatné zajištění
- Kreativní účast na tvorbě marketingových kampaní, jejich spolehlivá realizace a organizace
- Zajišťování spolupráce, či vlastní příprava videospotů, focení atd.
- Zajišťování barterových forem sponzorství – aktivní vyhledávání kontaktů, vedení jednání, příprava smlouvy a kontrola a zajištění smluveného plnění ze strany divadla
- Udržování vztahů se stávajícími partnery
- Navazování a zajišťování partnerství s kulturními, vzdělávacími a dalšími organizacemi
- Hledání nových možností a cest, kde a jak operu NDM dále propagovat – spolupráce s PR NDM a marketingovým oddělením NDM
- Příprava a případná distribuce doplňkových propagačních a prezentačních materiálů
- Organizace a řízení brigádníků a dobrovolníků opery
- Obchodní činnost spojená s výjezdy opery - hledání možností pro výjezd opery (externí a interní komunikace při řešení výjezdů)
- Administrativa spojená s uvedenou činností, řešení dalších dílčích úkolů, dle zadání šéfa opery a šéfa marketingu a obchodu, tiskovou mluvčí a PR NDM
Požadujeme:
- Minimálně ukončené bakalářské vzdělání (kulturní / marketingový obor)
- Zkušenost z oblasti marketingu
- Kreativita a nápady vzhledem k požadavkům propagovat aktivity operního souboru - oslovovat nové diváky i dát plnohodnotný servis stávajícím abonentům
- Vyjadřovací schopnosti na vysoké úrovni (především v jednání s obchodními partnery)
- Samostatnost v rámci práce v týmu, spolehlivost, systematičnost (Time Management), časová flexibilita (večerní představení a jiné akce opery NDM)
- Schopnost zadaný úkol řešit do jeho zdárného ukončení
- Základní znalost práce s PC (MS Office – Word, Excel) a nástroji ke sdílení (online úložiště, sociální sítě aj.)
- Kreativita ve tvoření propagačních fotografií a videí (základní znalost práce v grafickém programu na úpravu fotografií, znalost práce s videi – střihy, vkládání textu a hudebního podkresu – výhodou)
- Znalost anglického jazyka slovem i písmem (znalost polského jazyka – výhodou)
- Znalost kulturního / operního prostředí (ČR, okolní evropské země), znalost kulturního prostředí Moravskoslezského kraje – výhodou
Přihlášky zasílejte do 16. 4. 2017 na adresu: Národní divadlo moravskoslezské, příspěvková organizace, Čs. legií 148/14, 701 04 Ostrava – Moravská Ostrava, k rukám Jakuba Kleckera, hudebního ředitele opery NDM, nebo na elektronickou adresu: jakub.klecker@ndm.cz
Při písemném styku na obálku napsat: Neotvírat – výběrové řízení! K přihlášce připojte strukturovaný životopis a motivační dopis s návrhem propagace nových titulů (mimo galakoncerty) nové sezóny (ideálně 2 normostrany).