01.02.2024 10:32

Národní divadlo Praha: konkurz (manažerka pro zákazníky oddělení Hromadného prodeje)

Národní divadlo přijme do oddělení Hromadného prodeje Obchodního odboru manažera/manažerku pro zákazníky z řad cestovních kanceláří a agentur zaměřujících se na prodej vstupenek na kulturní akce. Jedná se o obchodně referentskou pozici, která obsahuje různorodou činnost  a zahrnuje především péči o současné české i zahraniční klienty a akvizici nových, komunikaci s diváky a podporu prodeje činoherních, baletních, operních představení a představení Laterny magiky.

Co na Vás čeká?

  • Práce v prodejním systému Colosseum, nasazování představení do prodeje, zpracovávání rezervací a hromadných objednávek vstupenek a zboží včetně fakturace ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení hromadného prodeje.
  • Vyřizování zahraničních objednávek, objednávky a rezervace vstupenek v B2B sektoru.
  • Péče o portfolium svěřených klientů a rozvoj další spolupráce a oslovování nových klientů.
  • Spolupráce na tvorbě a realizaci akcí na podporu prodeje pro svěřené cílové skupiny a marketingová podpora prodeje ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení Hromadného prodeje a dalších oddělení Obchodního odboru (zvláště informační a analytické oddělení), s uměleckými správami, oddělením marketingu, tiskovým mluvčím ND.
  • Podílení se na vyřizování agendy spojené s vybranými smluvními prodejními partnery a prodejci vstupenek.
  • Spolupráce na projektech související s obchodními aktivitami a e-shopem Národního divadla.
  • Každodenní kontakt s divákem Národního divadla a vyřizování individuálních požadavků v českém a anglickém jazyce – telefonicky i písemně.
  • Technická a prodejní podpora pro oddělení prohlídek Národního divadla.

Co budete potřebovat za zkušenosti a dovednosti?

  • anglický jazyk slovem i písmem min. úroveň B2;
  • týmového ducha a zároveň odvahu vést svěřenou agendu samostatně;
  • prezentační dovednosti a komunikativnost;
  • pečlivost, trpělivost, optimismus a přátelské vystupování;
  • praxe v marketingu a obchodním oddělení výhodou;
  • zájem o divadlo a kulturní dění výhodou;
  • znalost sektoru CK a agentur výhodou;
  • VŠ vzdělání výhodou.

Co nabízíme?

  • práci na 0,75 úvazku;
  • plat dle NV č. 341/2017 Sb. v 9–10 platové třídě a stupni dle praxe s možností osobního příplatku po zkušební době;
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito;
  • atraktivní divadelní prostředí v centru Prahy;
  • příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění po splnění podmínek;
  • nadstandardní délku dovolené;
  • zvýhodněné vstupenky na vybraná představení a zvýhodněné vstupy na hrady a zámky ve správně NPÚ.

Nástup: 1. 5. 2024, zapracování ideálně již v průběhu dubna 2024.

V případě zájmu neváhejte s odpovědí a do 18.2.2024. zašlete životopis a motivační dopis na e-mail: j.kucerova@narodni-divadlo.cz.

Práce je vhodná i pro absolventy.

 

Autor článku: převzato z: https://www.narodni-divadlo.cz/