Divadlo Radost: konkurz (asistent/ka účetní)
Hledáme na celý úvazek posilu do týmu, která nám pomůže s administrativou na ekonomickém oddělení.
Náplň práce:
- spolupráce s účetní a ekonomkou organizace na zajištění hladkého chodu ekonomického oddělení,
- zpracování a zaúčtování prvotních dokladů v účetním systému KEO4,
- účtování v jednotlivých agendách: banka, přijaté faktury, ostatní závazky, interní doklady,
- vedení evidence, skenování a archivace účetních a administrativních dokumentů,
- aktivní podíl na administrativním provozu příspěvkové organizace,
- příprava finančních podkladů a výkazů dle zadání,
- samostatné řešení svěřených úkolů a administrativa spojená s běžným provozem,
- spolupráce na chodu spisové služby v době dovolené a nemoci zaměstnankyně odpovědné za spisovou službu,
- organizační podpora při plánování schůzek, jednání a služebních cest ředitele.
Požadujeme:
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru,
- pečlivost, svědomitost, samostatnost, loajalita a zodpovědný přístup,
- znalost práce na PC (MS Office, Google Workspace),
- výhodou je znalost některého z účetních softwarů (organizace má KEO4).
Nabízíme:
- práce na HPP (celý úvazek),
- služební telefon,
- stabilní zázemí příspěvkové organizace s dlouholetou historií,
- stravenky (příspěvky ke mzdě),
- dovolená 5 týdnů,
- Multisport,
- zlevněné zaměstnanecké vstupné na představení,
- parkování v uzavřeném areálu,
- nástup možný od 1. 8. 2025.
Platové zařazení:
- plat dle nařízení vlády č. 466/2024 Sb. v platném znění, plat. třída 9, plat. stupeň dle délky praxe.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na adresu Divadlo Radost, p. o., Bratislavská 32, 602 00 Brno, nebo mailem na adresu kus@divadlo-radost.cz s označením „Asistent/ka účetní – výběrové řízení“. Pohovory budou probíhat dle individuální domluvy s uchazeči co nejdříve.
Termín uzávěrky přihlášek k výběrovému řízení: není stanoven.