Terén: konkurz (PR & marketing)
Hledáme PR & marketingového kolegu či kolegyni pro Terén!
Brno | Plný úvazek | Nástup: duben 2025 nebo dle domluvy
Baví tě současné umění, experimentální přístupy a zároveň sleduješ, co se děje na kulturní scéně doma i ve světě? Máš zkušenosti s PR a marketingem a chceš pracovat na jedinečných interdisciplinárních
projektech v mezinárodních týmech? Terén, brněnská produkční platforma pro současné živé umění a nové formy diváctví, hledá strategického a kreativního člověka, který zaštítí naše PR & marketingové aktivity a pomůže budovat značku Terénu.
Koho hledáme?
- Máš zkušenosti s PR a marketingem, ideálně v kulturním sektoru.
- Orientuješ se v domácím i zahraničním kulturním dění.
- Ovládáš angličtinu na úrovni potřebné pro komunikaci se zahraničními partnery.
Jsi systematický/á, zodpovědný/á a umíš si nastavit priority. - Jsi samostatný/á, ale zároveň ti vyhovuje týmová práce.
- Jsi časově flexibilní a kreativní v hledání nových cest k publiku.
- Dokážeš propojovat umělecké projekty s publikem, strategicky přemýšlet o PR a marketingu a nebojíš se hledat inovativní cesty, jak kulturu komunikovat.
Co nabízíme?
- Plný úvazek v Centru experimentálního divadla - příspěvkové organizaci města Brna.
- Možnost podílet se na strategii PR & marketingu Terénu.
- Prostor pro kreativitu a realizaci vlastních nápadů.
- Práci v inspirativním prostředí současného umění.
- Zázemí pro každodenní práci v kanceláři na Zelném trhu.
- Plat dle tabulek (10. třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) + osobní příplatek
- po zapracování.
Co tě čeká?
- Koordinace a rozvoj PR & marketingového oddělení Terénu.
- Vedení týmu, delegování úkolů, spolupráce s externisty.
- Tvorba, odbavování a evaluace propagačních strategií pro naše projekty.
- Audience development – hledání nových způsobů, jak oslovit publikum.
- Správa sociálních sítí (Meta Business), webu, GoOutu a AV archivu.
- Reprezentace Terénu, networking, komunikace s médii a partnery
Jak se přihlásit?
Pokud tě tato výzva oslovila, pošli nám do 16/2/2025 na businska@ced-brno.cz
následující materiály:
- Strukturované CV – ať víme, co máš za sebou.
- Motivační dopis – napiš nám, proč tě láká právě Terén a jaká je tvoje zkušenost
s naším programem. - Ukázku relevantní práce – může to být například kampaň, na které ses podílel/a,
nebo jiný projekt, který ukazuje tvoje schopnosti v PR a marketingu. - Analýzu libovolné marketingové kampaně – vyber si jakoukoli špičkovou kampaň
z oblasti kulturních a uměleckých projektů (tuzemskou či zahraniční) a v angličtině nám
na jednu A4 popiš, proč ji považuješ za výjimečnou. - Termín, kdy můžeš nastoupit.
Výběrové řízení bude dvoukolové.
Těšíme se na tvoji přihlášku!
www.jasuteren.cz
@jasuteren