Národní divadlo Brno: konkurz (referent/ka online marketingu)
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici referent/ka online marketingu.
Datum nástupu: 1.11.2025 – popřípadě dohodou
Pracovní úvazek: 1,00
Platové zařazení dle NV č. 341/2017 Sb. v platném znění (zařazení v 11. platové třídě, tarifní plat v závislosti na délce započitatelné praxe).
Náplň práce
- spolupráce na online marketingových kampaních NdB
- správa a tvorba obsahu a kampaní na sociální síti NdB – Facebook / Instagram / TikTok / LinkedIn
- odpovědnost za web NdB – kompletní správa obsahu na webu, administrace CMS systému
- práce s analytickými nástroji a daty, optimalizace obsahů na základě znalosti zákazníka
Požadujeme
- minimálně SŠ vzdělání
- učenlivost, samostatnost, dobré komunikační schopnosti
- perfektní znalost českého jazyka
- znalost anglického jazyka
- zájem o kulturu a orientaci v prostředí české kultury
- zkušenosti s tvorbou a publikací obsahu na sociálních sítích
Dále výhodou
- základní znalost prostředí nástrojů Google Analytics, Google Ads, Seznam Sklik.cz, Facebook Business Manager, Mailchimp, WordPress, Canva apod.
Nabízíme
- zajímavé umělecké a kreativní prostředí v centru města Brna
- kontakt se špičkovými uměleckými osobnostmi
- služební mobilní telefon a notebook
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování a další firemní benefity
Případné zájemce prosíme o zaslání motivačního dopisu a profesního životopisu do 19. 10. 2025 na e-mail vyberko@ndbrno.cz
Výběrové řízení proběhne v říjnu 2025 a budou do něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.